دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 11:34
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

حضور 15 هزار رأی اولی در انتخابات استان

صبح امروز جلسه رؤسای کمیته شش‌گانه ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون سیاسی استاندار این استان برگزار شد.

غلام‌علی رضوانی در این نشست اظهار کرد: کمیته‌های شش‌گانه  انتخابات در هر هفته دو تا سه جلسه در خصوص انتخابات آینده تشکیل و برگزار می‌شود که در این جلسات آخرین پیگیری‌های و اقدامات کمیته‌ها رصد و پیگیری‌های لازم نیز در این خصوص لحاظ می‌شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این ستاد پیگیری‌های لازم در خصوص برگزاری انتخابات سالم و باشکوه 24 اتخاذ می‌شود و تمهیدات لازم نیز برای خلق حماسه سیاسی دیگر نیز صورت گرفته است.

رضوانی بیان کرد: با توکل بر خدا و همکاری اعضای ستاد انتخاباتی امکانات لازم و ضروری از قبیل صندوق اخذ رأی و تعداد تعرفه‌های وارد استان شده و سهم شهرستان‌ها نیز مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد به تعداد واجدین شرایط رأی در این استان اشاره کرد و گفت: بر اساس برآورد اولیه بیش از 450 هزار نفر واجدین شرایط رأی هستند که رأی اولی‌ها در این استان نیز 15 هزار نفر اعلام شده است.

وی تعداد آمار رأی اولی در کهگیلویه و بویراحمد را عددی درشت و خوب عنوان کرد و گفت: جوانانی که برای اولین با انتخابات را تجربه می‌کنند و در این استان شاهد خلق حماسه سیاسی دیگری با حضور جوانان و اقشار مختلف مردمی هستیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم کلیه اعضای ستادهای انتخاباتی برنامه‌های تدوین شده را عملیاتی کنند و این حماسه سیاسی را به یک حماسه باشکوه و با حضور بصیرت‌مندانه مردم پشت سر بگذاریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما