یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 14:36

همه حامیان همجنس بازی

اندیشکده امریکن اینترپرایز حمایت جمعی از مقامات آمریکایی را در دفاع از ازدواج همجنس گرایان منتشر کرد.
 به گزارش بويرنيوز ، شهردار دموکرات ایالات سان آنتونیو و یکی از کارگزاران در سه دولت جمهوریخواه پیشین از آزادی ازدواج حمایت کردند و خواستار رفع تبعیضی شدند که قانون دفاع از ازدواج موجب آن شده است.
براساس آمار اخیری که ای بی سی نیوز و واشنگتن پست اعلام کرده است؛ 62 درصد از سیاستمداران آمریکایی از “آزادی ازدواج” حمایت می کنند. در واقع حمایت 81 درصدی جوانان آمریکایی نمی تواند آنچنان مؤثر باشد که حمایت 62 درصدی سیاستمداران مؤثر است.
به نوشته این اندیشکده، “حمایت افراد شاخص آمریکایی از موضوع ازدواج با همجنس امری شگفت آور و غیرقابل باور نمی باشد؛ زیرا چنین ازدواجی بازتاب زیرساخت های فکری و ارزشی آمریکا در حوزه برابری در حقوق مدنی و آزادی های شخصی می باشد. نه تنها که باید لذت ازدواج را درک کرد بلکه باید علی رغم مسئولیت ها و محدودیت هایش مورد حمایت و تحسین قرار بگیرد.”
براساس گزارش امریکن اینترپرایز، 350 نفر از شهرداران 35 ایالت مختلف آمریکا، چالش های منع ازدواج همجنس گرایان را امضا کردند و به دادگاه عالی ایالات متحده فرستادند. نوشته ای که به امضا شهرداران رسیده است، گویای این مطلب به دولت فدرال آمریکاست که این کشور دارای تنوع شهرهای کوچک و بزرگ است و دولت باید همه زوج ها را دوست بدارد و بداند که برابری حق ازدواج، منجر به استحکام بنیان خانواده و شکوفایی جامعه آمریکایی می شود.
دلایل ذکر شده برای حمایت شهرداران ایالت های مختلف آمریکا بدین شرح است که محافظه کاران معتقدند؛ نباید مردم را وادار کرد تا هویت اصلی خود را پنهان کنند چرا که عواقب مضر اجتماعی بسیاری به همراه دارد. چنانچه مردم بتوانند به هر شکلی که می خواهند به حوزه ازدواج ورود کنند، بنیان خانواده مستحکم و آرامش در جامعه برقرار می شود.
علاوه بر شهرداران، 52 سناتور دموکرات نیز از ازدواج همجنس گرایان دفاع کرده اند. به اعتقاد سناتورها، آمریکا با چالش های بسیار مهمی رو به روست و ازدواج به شکل طبیعی خود (یک مرد و یک زن) باور گروه خاصی از مردم است لذا نباید اجازه داد که ایدئولوژی های خاص در جامعه تفرقه افکنی کند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37104
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما