یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 13:14

ادامه اعتراضات به صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد با امضای طومار

مردم و مسئولان شهرستان دنا با امضای طوماری، به برخی سیاست‌های صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کم توجهی به پخش برخی برنامه‌ها و اخبار مذهبی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یاسوج، در ادامه اعتراضات مختلف مردم و مسئولان به سیاست های صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته و در اقدامی خودجوش، عده ای از مردم شهرستان دنا با امضا کردن طوماری، نسبت به اقدامات و سیاستهای این شبکه استانی اعتراض کردند.
مهم ترین عامل اعتراض مردم این شهرستان نپرداختن شبکه استانی دنا به تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر توریستی سی سخت بود.
برخی از مردم این شهر اظهار کردند که شبکه استانی دنا پوشش مناسبی از تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) در این شهر نداشته است.
این طومار به نهاد های مربوط جهت پیگیری و اعمال نظر، ارسال شد.
لازم به ذکر است، چندی پیش نیز ستار هدایتخواه در اعتراض به سیاست های این شبکه استانی مبنی بر گرفتن پول به ازای پخش برنامه های مذهبی تذکر داد.
بر اساس سخنان این فعال فرهنگی، شبکه استانی دنا جهت پخش برنامه شهادت حضرت زهرا(س) از اداره اوقاف و امور خیریه استان درخواست پول کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. [محمد گفت:

    ببینید طومار نویسان ما چه دردی میکشند بعلاوه هدایتخواه که هشت سال نماینده مردم بویراحمد ودنا بوده است . ماهمه چی داریم هیچ کم وکسری -کمبودی -گرفتاری ای ومشکلی نداریم .فقط و فقط صدا وسیما عزاداریها ودعاها ی مارا پخش نمیکند

دیدگاه شما