یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 10:57

موتور سواری مختلط در تهران + تصاویر

تخریب فرهنگ ایرانی و اسلامی که چند سالی است پروژه نیمه تمام دشمنان برای جوانان دختر و پسر ایرانی تبدیل شده است و هر روز اقدامی ضد فرهنگی جدیدی را به این جوانن القا می کند اخیرا موتور سواری برای دختران آن هم بصورت مختلط و در حضور پسران به اجرا گذاشته است.

به گزارش بويرنيوز به نقل از  انقلاب نیوز  ؛ پروژه بی عفتی و بی حرمتی که چند وقتی است در دستور کار دشمنان فرهنگ ایرانی و اسلامی قرار گرفته است و برخی خودفروخته های داخل هم به کمک این افراد می آیند اخیرا در اقدامی تاسف بار اقدام به راه اندازی پیست موتور سواری مختلط در تهران کرده اند .

این پیست که در مرکز شهر تهران واقع شده است باعث شده تعداد قابل توجهی از جوانان دختر به بی عفتی علنی و تخلیه غرایض جنسی خود با پسران بصورت مختلط بپردازند.

این دختران که با حجاب بسیار زننده در این پیست حاضر می شوند و اقدامتی شرم آور را از خود در این مکان به اجرا می گذارند که بسیار تاسف انگیز است.

 

این دختران که در این پیست حرکات نمایشی به اجرا می گذارند باعث شده خیل عظیمی از پسران به این مکان بیانند و از این اقدام بی حرمتی این دختران الگو برداری کرده و بین آنها بصورت مختلط روابط غیر اخلاقی و بی حیایی را گسترش دهند.

از آنجا که بر روی این مرکز نیمه خصوصی هیچ نظارتی نیست و هرکه می خواهد بیاید آزادی کامل دارد دختران و پسران بصورت مختلط در این پیست موتورسواری حرکات نمایشی از خود به اجرا می گذارند و غرایض جنسی شان را تخلیه می کنند.

شب عملیات بود؛ نزدیك به 48 ساعت می گذشت و ما در این مدت حتی لحظه ای نخوابیده بودیم، هر طوری بود باید آن تپه را فتح می كردیم، سرنوشت عملیات بدستان گردان ما گره خورده بود.

 

بچه ها واقعا سرگردان و خسته بودند؛ هیچ كس نمی دانست كه قرار است چه اتفاقی بیافتد؛ از صبح ارتباط ما با بچه های پشت خط قطع شده بود. از سه طرف در محاصره بودیم و چشمانی كه منتظر ما بودند تا سرنوشت را در گرو ایمان بچه ها رقم بزنیم.

از سنگر بیرون آمدم، كلاش بردوش، طولی نكشید كه بچه ها به صف شدند، همه آماده بودیم برای فتحی بزرگ و پیروزی دیگر، سوار بر موتور تریلی شدم هندل زدم و با یك یا زهرا (س) به سمت تپه رفتم بچه ها نیز پشت سرم…

طولی نكشید كه با تریل بر روی تپه رسیدم؛ اذان صبح بود كه تپه آزاد شد…

امروز نیز عده ای را دیدم كه برای آزادی تپه اسیر شده اند؛ اسیر هوای نفس، اسیر دل بستگی ها…

آن روز ما با زهرا بودیم كه یا زهرا گفتیم و امروز اینها روی همه چیز پا می گذارند…

خاكی را كه ما سال ها پیش برای آن خون جوانان و عزیزانمان را دادیم و  پدرانمان آن را تثبیت كردند تا امروز تو جرأت داشته باشی آسوده و با خیال راحت از خانه ات بیرون بیایی بدون آنكه كوچكترین ترسی به دل راه بدهی حاصل جانفشانی های جوانان دهه شصت است…

و  تو  امروز قصد داری كدام تپه را فتح كنی؟ برای كه فتح كنی؟ برای اسلام؟

اما تو با موتور تریلت زیر عاج های لاستیكت روی خون شهدا قدم می زنی؟ مواظب باش، اینجا ایران است سرزمین من…

در مارپیچ های سكوتت جاده های خاكی را چرخ زدی و گشتی تا لذت ببری جدای از اینكه باید از مسئولان این امر تقدیر و تشكر ویژه به خاطر عملكرد خوبشان نه قبیح آنها كرد كه امروز پیست های مختلطی را فراهم كرده اند تا دختران این شهر هرگاه هوس موتور سواری به سرشان زد بروند و با تریل چرخی در آن پیچ و خم ها بزنند و تپه ای كه فتح نخواهد شد…

می گویند این چیزها دیگر عادی شده؛ انقدر از دنیا عقب نباشید؛ همین سكوت ها و تند روی ها بود كه كار ما را امروز به اینجا كشانده كه به اسم ورزش بانوان و حمایت از آنها تیم ملی فوتبال، موتور سواری و همچنان باید منتظر بود اینبار شاید تمرین شنا در استخر های روباز و…

حضرت امام خمینی (ره) در این رابطه می فرمایند:  با اسم اینكه زن را می خواهند آزاد كنند، ظلم ها كردند به زن؛ زن را از آن مقام شرافت و عزت كه داشت پایین كشیدند.

… به اسم آزادی «آزادزنان» و «آزادمردان» آزادی را از زن و مرد سلب كردند … زن را مثل عروسك پایین آوردند. در صورتی كه زن انسان است، آن هم یك انسان بزرگ؛ زن مربی جامعه است. از دامن زن انسان ها پیدا می شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36992
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما