یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 9:03

واكنش شهردار ياسوج به نتايج انتخابات شوراي شهر

شهردار یاسوج گفت: کارهای زیادی به تازگی شروع شده و روند تکمیل طرح‌های قبلی نیز با جدیت در حال انجام است تا ثابت کنیم که اینگونه نیست که کار شهرداری و امورات مردم را رها کنیم و منتظر نتایج انتخابات باشیم.

خبرگزاری فارس: تعطیلی در پروژه‌های شهرداری یاسوج معنا ندارد/سیاسی‌کاری آفت است

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در پاسخ به این سؤال که برگزاری انتخابات شوراها بر امورات جاری و برنامه‌های شهرداری چه اثری گذاشته است، اظهار کرد: صادقانه می‌گویم اگر یک ساعت دیگر در شهرداری یاسوج باشم با همان نگاه خدمت حداکثری که در توان دارم ادامه می‌دهم.

شهردار یاسوج افزود: در ابتدای سال جاری طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی را شروع کردیم که نشان می‌دهد برگزاری انتخابات شوراها در امورات جاری شهرداری و خدماتی که در وظایف این نهاد است، تأثیری ندارد و یا حداقل اینکه تلاش ما در این جهت است.

نگین‌تاجی ادامه داد: عملیات بازگشایی یکی از محورهای مهم شهر یاسوج در جنوب این شهر یعنی 45 متری کمربندی از ابتدای سال شروع شده و با جدیت نیز ادامه می‌یابد.

وی همچنین از ادامه پروژه شهری تعریض و تکمیل تغییرات خیابان جمهوری یکی از پرترددترین خیابان‌های شهر یاسوج خبر داد و گفت: کارهای زیادی به تازگی شروع شده و روند تکمیل طرح‌های قبلی نیز با جدیت در حال انجام است تا ثابت کنیم که روز اول و آخر خدمت در شهرداری تفاوتی ندارد و اینگونه نیست که کار شهرداری و امورات مردم را رها کنیم و منتظر نتایج انتخابات باشیم بلکه تا روزی که هستم حواسم به کارم و وظیفه‌ای که در مقابل مردم دارم خواهد بود.

نگین‌تاجی یادآور شد: اگر ما در شهرداری بخواهیم خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و تب و تاب انتخابات کنیم بی‌تردید کارهای مردم و نیازهای روزمره و نقش متقابل شهرداری و مردم لطمه خواهد خورد.

* مسائل سیاسی و تب و تاب انتخابات شوراها بر کار شهرداری‌ها اثر می‌گذارد

وی با اشاره به سایر کارهای شروع شده در شهر یاسوج به تکمیل اصلاحات میدان امام حسین (ع) ـ فلکه استانداری زیرسازی‌ها و جدول‌گذاری برخی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر،  اصلاح و ترمیم فضاهای سبز شهری و اقداماتی از این دست اشاره کرد.

شهردار یاسوج تأکید کرد: به عنوان یک خدمت‌گذار تا روزی که در سیستم اداری وظیفه‌ای  به من محول شده، صادقانه و با تمام توان کار خواهم کرد ولی هرگز نباید، تأثیر تب و تاب انتخابات و مسائل بیرونی و حاشیه‌ای بر مجموعه شهرداری و انرژی و توانی که برای کنترل و مدیریت اوضاع صرف می‌شود را نادیده گرفت ولی این تأثیرات غالب نخواهند بود.

نگین‌تاجی تصریح کرد: کمبود اعتبارات در کنار مسائل حاشیه‌ای بر نحوه و کیفیت برنامه‌ریزی‌های شهری اثر منفی دارد که امید داریم آنچه در مجموع انجام می‌شود، مورد رضایت خداوند و مردم  و بر اساس اصول انجام شوند.

وی بیان کرد: مسائل سیاسی و تب و تاب انتخابات نیز اثرات کلی بر کارها دارند ولی نباید بر کار ادارات و امورات مردم اثری بگذارد.

نگین‌تاجی یاسوج را آینده‌دار و زیبا توصیف کرد و خاطرنشان کرد: مشکلات شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انسجام و همدلی به خوبی برطرف می‌شوند و یاسوج آینده‌ای بهتر از این خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36872
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گرگ الله گفت:

    شما شهردار این شورای بی …. هستید

  2. سرعت گیر گفت:

    آقای نگین تاجی هر وقت دو تا سرعت گیر جلوی اداره خودت ( شهرداری ) را استاندارد کردی که اینگار تپه پارک جنگلی است آن وقت اظهار نظر کن

  3. صدرا گفت:

    خدا حافظ .قباد نگین تاجی.. عاقبت .اینچنینه…… داره میاد

  4. اینه گفت:

    نوش داروی بعد از مرگ سهراب امد. دیگه هیچ فایده ای نداره اقای نگین تاجی

  5. lind گفت:

    برو کاس و کوزته جمع کن من شهر ور باختی

  6. ساواش گفت:

    خبر خوش بهرامی دوباره شهردار میشه

  7. بویر گفت:

    جلوبندی خودروهای مردم که هیچ !با این چاله چوله ها سطح شهر آخر مردم برای خسارت کجا مراجعه کنند.

  8. شهروند گفت:

    جناب نگین تاجی وعده سر خرمن نده خخخخخخخخخخیابان جمهوری همچنان بلاتکلیف است

  9. منتقد گفت:

    شما در مورد خیایان جمهوری فقط شعار میدی شما سال گذشته گفتید تا پایان سال تعریض به پایان میرسه ولی دریغ از کوچکترین کاری . ضمنا مالکین لب خیابان شروع به ساخت وساز کردند وهیچ کاری هم به کارشون ندارید

  10. ناشناس گفت:

    جناب آقای شهردار شما شش ماه طول کشید تا پل کوچه ما رو گذاشتید

  11. پرستو گفت:

    واقعا نام سرزمین چهار فصل برازنده استانمونه,اما حیف که مسولین دلسوزی نداریم و همه جای استان پر شده ار راندخواری و رشوه..هنوز نفهمیدیم تنفس تو هوای یاسوج,نوشیدن آبش و تپه های سزش یعنی چه

  12. شهر گفت:

    اگر ميتونستي خدمت كني حداقل10 درصد كاركنان ازشما راضي بودن مخصوصا نيروهاي شركتي كه 11 ماه حقوق نگرفته اند وپول براي آنها واژه غريبي است اگركسي هم راضي باشد كساني هستند كه ذينفع بودند

دیدگاه شما