یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 8:33

آل‌اسحاق میهمان انتخاباتی مردم یاسوج

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد از سفر یحیی آل‌اسحاق یکی از کاندیداهای انتخاباتی به یاسوج در تاریخ 12 اردیبهشت خبر داد.

خبرگزاری فارس: آل‌اسحاق 12 اردیبهشت میهمان انتخاباتی مردم یاسوج

سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از حضور یحیی آل‌اسحاق یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که در ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان حضور دارد به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های سفر این کاندیدای انتخاباتی به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: روز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت جاری این کاندیدای عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان به شهر یاسوج سفر خواهد کرد که برنامه‌های گوناگونی برای وی تدارک دیده شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این روز و از ساعت 9 صبح پذیرای آقای آل اسحاق خواهیم بود که وی برنامه‌های خود را با حضور در گلزار شهدا و سپس حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دنبال خواهد کرد.

دانشی از دیگر برنامه‌های آل‌اسحاق در یاسوج خبر داد و افزود: وی در نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه نیز شرکت خواهد کرد و دیگر برنامه این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، سخنرانی در جمع مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا از آل اسحاق به عنوان کاندیدایی دارای برنامه به خصوص در حوزه اقتصاد یاد کرد و گفت: بی‌شک با تجربیات علمی و عملی که این اقتصاددان برجسته دارد، می‌تواند برای آینده اقتصادی کشور برنامه مدونی داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36865
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما