جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 23:01

حمله بی سابقه رسانه دولت به فرمانده سپاه پاسداران + سند

گروه سیاسی- ظاهرا این روزها رسانه های وابسته به دولت در دفاع از دولت چنان زیاده روی می کنند که هر کسی از دولت انتقاد کند را با بدترین عبارات خطاب قرار می دهند.

به گزارش بویرنیوز، شکی نیست که شرایط کنونی کشور زیبنده سرزمین پرافتخار و زر خیز ایران نیست و فشارهای اقتصادی کنونی که در کشور وجود دارد بیشتر به دلیل سوء مدیریت دولت بوده تا تحریم غرب علیه ملت ایران.

این نکته نیز در پیام نوروزی رهبر انقلاب نیز آشکار است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند ” در زمینه‌ی اقتصاد البته بر مردم فشار وارد آمد، مشکلاتی ایجاد شد؛ بخصوص که اشکالاتی هم در داخل وجود داشت؛ برخی از کوتاهی‌ها و سهل‌انگاری‌ها انجام گرفت که به نقشه‌های دشمن کمک کرد؛ لیکن در مجموع، حرکت مجموعه‌ی نظام و مجموعه‌ی مردم، یک حرکت رو به جلو بوده است و ان‌شاءالله آثار و نتائج این ورزیدگی را در آینده خواهیم دید.

امروز باید پذیرفت که دولت در اجرای برنامه های اقتصادی موفق نبوده و کارنامه دولت بعد از هشت سال به گواه بسیاری از افتصاد دانان نمره قبولی نخواهد گرفت و در این شرایط دولت بجای سمج شدن بر اجرای برنامه هایی که قبلا شکست خورده اند، باید با مشورت بزرگان و دلسوزان انقلاب و با پیشه کردن مشی مشورت طلبی اوضاع اقتصادی کشور را سامان دهد.

سایت شبکه ایران وابسته به دولت احمدی نژاد با درج مطلبی با عنوان “نوبت «بحران نمایی» به سردار رسیده است؟!” به تخریب فرمانده سپاه پاسداران که با دلسوزی برای نظام و انقلاب مطالبی را اشاره کرده بودند پرداختند.
Untitled
جای بحثی باقی نخواهد بود که دولت آینده باید توان سامان بخشیدن به اوضاع کنونی اقتصاد و معیشت کشور را داشته باشد و سردار جعفری نیز به درستی این مطلب را تاکید کرده بود.

اما ظاهرا هر انتقادی به دولت نوعی هنجار شکنی خواهد بود و متاسفانه برخی با قدیسه کردن دولت احمدی نژاد ، انتقاد از دولت را گناه کبیره تلقی می کنند.

مطالب این سایت به شرح زیر است” در میان برخی اظهارنظرها که این روزها البته بسیار زیاد دیده و شنیده می شود و واکنش نشان دادن به آن عبث تلقی می گردد، سخنانی به گوش رسید که موجب حیرت و تعجب شد؛ گویا اینبار نوبت بحران نمایی از شرایط کشور، از روی غفلت و خطای تحلیل به فرمانده محترم سپاه رسیده است که همسنگرانش همواره در سال های اخیر، در خط مقدم هجوم به بحران نمایی و بحران نمایان بوده اند.

انتظار می رود ایشان که خود بر قبح بحران نمایی از شرایط کشور، آنهم از زبان نظامی بلندپایه و برجسته ای چون ایشان آگاهی دارند، به سرعت این خطای غیرقابل انتظار را جبران نمایند.

گفتنی است سردار جعفری در همایش سرمربیان، مربیان صالحین و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفته است: تحریم نفتی و بانکی کشور نیز در سال گذشته اثرات تعیین‌کننده و مخربی را برای کشور به دنبال داشت، تورم سرسام‌آور و گرانی و برخی مشکلات از کنار تحریم به وجود آمد که البته برخی از آنها نیز به دلیل سوءمدیریت‌ها و حاشیه‌ها بود، در این شرایط رییس دولت آینده باید قادر باشد که با مدیریت بحران کشور را از وضع کنونی خارج کند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های رییس دولت آینده کشور، تأکید کرده بود: رییس‌جمهور آینده باید بتواند از بحران‌های مختلفی که عمدتا توسط دشمنان و برخی سوءمدیریت‌ها به وجود آمده است سربلند بیرون آید”

منبع: بویرنیوز

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36595
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ب گفت:

    دولت ..مگه بنده خدا دروغ گفته

  2. صدران گفت:

    سلام دولت اگه موفق نبوده مشکل که سپاه نیست برو از رحیم مشایی بپرس سلام و خسته نباشی خدمت سردار جعفری و برادران سپاهی

  3. دوست گفت:

    نماینده حقوقی سپاه پیگیری کند واز حق ما دفاع کند

دیدگاه شما