جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 18:08

لیدرهای باهنر در کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید +تصاویر

به گزارش بویرنیوز از یاسوج، محمدرضا باهنر که از روز پنج‌شنبه میهمان تشکل‌های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد است در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در پاسخ به سؤال دانشجویی که از تعطیلی دانشگاه‌ها در هنگامه انتخابات انتقاد داشت، اظهار کرد: بهترین جمله را از مقام معظم رهبری در این ارتباط شنیدم هنگامی که معظم‌له فرمودند خداوند لعنت کند کسانی را که نمی‌خواهند دانشجویان ما در کارهای سیاسی دخالت کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: بهترین مرکزی که می‌تواند محل گفت‌ و شنود انتخاباتی باشد دانشگاه است و خردمندانه‌ترین راه نیز استفاده از ظرفیت دانشگاه است که ما هم تعطیلی دانشگاه را در آستانه انتخابات قبول نداریم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری که در سفر به یاسوج و در محافل مختلف این شهر در معرض سؤالات مختلفی در خصوص مشایی و رفتارهای وی قرار گرفته بود این‌بار در پاسخ به سؤال دانشجویی مبنی بر این که او بالاخره در انتخابات خواهد بود یا نه و اینکه آیا با همه این کارها تأیید صلاحیت می‌شود یا نمی‌شود، ابراز کرد: در افواه اسمش به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هست ولی تأیید صلاحیت و رد صلاحیتش در حیطه وظایف من نیست و نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم.

باهنر در پاسخ به سؤالی دیگر در همین خصوص که چرا مجلس با مشایی برخورد نکرد، خاطرنشان کرد: مشایی هیچ‌گاه در معرض رأی مجلس نبود که با او برخورد شود اما شک نکنید اگر در این دوره نیازی به رأی مجلس پیدا می‌کرد رأی موافقی نمی‌گرفت.

وی همچنین به نحوه حمایت خود از دولت کنونی از سال 84 تاکنون اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست انتخابات سال 84 رئیس ستاد آقای لاریجانی بودم اما در مرحله دوم همان انتخابات به مانند اکثریت همه اصولگرایان به احمدی‌نژاد رأی دادم و در انتخابات 88 هم با در نظر گرفتن جمیع شرایط یک رأی خود را به نام رضایی در صندوق انداختم.

اشتباهات اقتصادی احمدی‌نژاد از اولین لایحه بودجه سر باز کرد

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده گفت: وقتی احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شد پیش خود گفتیم اصولگراست و باید به او کمک کنیم اما به سرعت به این نتیجه رسیدم که مواضع او را قبول ندارم.

باهنر با بیان این‌که سال‌ها به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق در مجلس حضور داشته‌ام و بیشترین تخصص را در این زمینه دارم، تصریح کرد: اشتباهات اقتصادی دولت را در نخستین لایحه بودجه که ارائه کرد متوجه شدیم، چرا که آن زمان احمدی‌نژاد اصرار داشت بودجه عمرانی باید دو برابر شود و همان موقع گفتیم که این کار بیماری هلندی خواهد آورد.

وی در بخش دیگری از این نشست مطبوعاتی به موضوع فتنه 88 و درجه و میزان عملکرد افرادی چون موسوی، کروبی و خاتمی در آن دوره اشاره کرد و گفت: من تنها دو نفر را از این بین سران فتنه می‌دانم.

باهنر افزود: خاتمی جزو سران فتنه نیست ولی در فتنه عملکرد خوبی نداشت که باید آن را جبران کند.

مرحوم موحدی ساوجی هم با آن سابقه و عملکرد مثبت رد صلاحیت شد

وی رد و یا تأیید صلاحیت افراد را تنها در حیطه وظایف شورای نگهبان دانست و گفت: این شورا نهادی مستقل است که شاید صلاحیت ما را هم رد کند که اگر چنین شد به نظر شورای نگهبان گردن می‌نهیم همان‌گونه که شورای نگهبان در گذشته افرادی همچون مرحوم موحدی ساوجی را با آن سابقه در مجلس با ادله محکم و قوی رد صلاحیت کرد.

باهنر در پاسخ به سؤالی دیگر که شما چرا پس از این همه سال وارد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اید، گفت: نیازی به مشهور شدن ندارم و سرم به قول معروف همیشه توی سرها بوده و نیازی ندارم که الان سری در بین سرها داشته باشم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تصریح کرد: به خاطر احساس تکلیف وارد شدم و اگر احساس تکلیف کنم کنار می‌روم و قبول کنید که آبروی یک نایب رئیس مجلس بیشتر از کاندیدای شکست خورده در انتخابات است و امیدوارم که خداوند مرا در این راه لحظه‌ای به خود وا نگذارد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36477
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سوال گفت:

    منظورتون آقای دانشی و معاون سابقش آقای موسوی و اون موسوی خواهرزاده اشه یا آقای زارعی هم لیدر ایشان محسوب می شود؟؟؟

  2. فقط اصلاحات گفت:

    اولا که آقای باهنر کاندیدا نمیشه، دوما اگه شد رای نمیاوره سوما فکر کنم زارع خودشو توی یاسوج بهش معرفی کرده چون اونجا یا غایبه یا ساکت! بنده خدا رو نمیشناسن در نتیجه فکر کنم باید همچون ادوار قبل بصورت کاملا خودجوش ستاد پرپا کنه برای خودشیرینیییییییی

  3. ناشناس گفت:

    حال و روز اقای باهنر از عکس اولی و یکی مانده به اخر کاملا هویداست!
    ان لیدرها با هرکس باشند سر به نیستش می کنند!

  4. بوستان گفت:

    محمود پلو یا همون گرگ علی لیدر شده

دیدگاه شما