جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 9:38

هاشمی: کسب ورودی جهانی دور از دسترس نیست

به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، مسابقات آغاز فصل دو و میدانی قهرمانی کشور از روز گذشته در شیراز آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

در ماده 2 چهارصد متر سجاد هاشمی توانست عنوان قهرمانی را همانند سال گذشته از آن خود کند.

ملی‌پوش المپیکی دو و میدانی ایران پس از این قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، اظهار داشت: مسابقات نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری داشت و دوندگان خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند.

من هم با توجه به تمریناتی که در تبریز انجام داده بودم توانستم حریفانم را پشت سر گذاشته و قهرمان شوم.

وی در مورد اینکه پس از المپیک در هیچ رقابتی شرکت نکرده بود، عنوان کرد: تمریناتم را زیر نظر مربی‌ام در تبریز پیگیری می‌کردم و پس از المپیک نخواستم در رقابتی شرکت کنم و کارهای بدنسازی و تکنیکی را دنبال کنم.

ملی‌پوش المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که ورودی مسابقات جهانی سخت شده و آیا فکر می‌کند بتواند در مسکو بدود عنوان کرد:‌ درست است که ورودی مسابقات جهانی نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است اما هیچ چیز دور از دسترس نیست و با تمرینات مسابقاتی که شرکت می‌کنم می‌توانم در قهرمانی جهان بدوم. تمام تلاشم هم این است که یکی از نمایندگان ایران در مسکو باشم.

هاشمی در خصوص عقد قراردادش با باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: در این مورد صحبت‌هایی شده و قرار است در آینده نزدیک با این باشگاه قرارداد ببندم. پس از حدادی دومین نفری خواهم بود که با باشگاه به صورت رسمی به یک باشگاه می‌پیوندم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36365
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما