پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 17:20

عامل یک سوم طلاق ها در ایران؟!!

سرهنگ یلی، رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در همایش جرایم رایانه ای و مجازات که در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد، فیس بوک را خطرناک ترین سلاح جنگ اطلاعاتی آمریکا دانست و گفت: فیس بوک عامل یک سوم طلاق ها در ایران شناخته شده و تنفرآمیزترین ابزار جاسوسی دنیا است.

وی با بیان اینکه این ابزار قدرتمند جاسوسی یک میلیارد کاربر با 40 زبان قابل دسترسی در دنیا دارد، گفت: خراسان شمالی به منظور پیشگیری از جرایم یارانه ای دو گام اساسی آموزش همگانی ،اطلاع رسانی و مبارزه با جرایم سایبری در فضای مجازی را به عنوان اولویت های کار در دستورکار خود قرار داد. وی از جمله وظایف پلیس فتا استان را حفاظت و صیانت از هویت دینی و ملی و ممانعت از تعرض به ارزش ها، مراقبت و پایش از فضا “فتا” برای برقرای امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در استان و مقابله با ایجاد اختلال در فضای عمومی و … عنوان کرد.

سرهنگ یلی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه شکاف نسلی و “شکاف دیجیتالی” در بین والدین با فرزندانشان زیاد شده است که والدین باید به گوش باشند و سواد رسانه ای و دیجیتالی خود را افزایش و بروز رسانی کنند. وی تصریح کرد: تحقیقات نشان داده بیش تر معتادان به شبکه های اجتماعی افراد خجالتی، افسرده و گوشه گیر هستند. وی افزود: نهادها و سازمانها و مجموع ارگانها می بایست به امنیت شبکه و سیستم خود توجه لازم را داشته باشند در این همایش از مزایا و معایب استفاده از بلوتوث، وبلاگ، فیس بوک، چت روم و فضای سایبری به میان آورد.
الف یادآور می شود که آمار ارائه شده از سوی رئیس پلیس فتا در مورد طلاق، نیازمند ارائه مستندات از سوی ایشان می باشد.

منبع:الف

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36264
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما