پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 7:32

مفقود شدن سالانه هزاران کودک انگليسي

مفقود شدن سالانه هزاران کودک انگليسي

به گزارش بویر نیوز به نقل از افکار، در سال گذشته نزديک به سه هزار کودک در انگليس از مراکزي که در آنجا تحت سرپرستي بوده اند فرار کرده اند. انتشار اين خبر موجب افزايش نگراني ها درباره آسيب پذيري اين کودکان از جانب گروههاي خلاف کار شده است. به گفته پليس انگليس سالانه موارد بسياري از فرار کودکان گزارش مي شود و خيلي از آنها حتي بيش از يک بار اقدام به فرار کرده اند.

اغلب اين کودکان بين سيزده تا هفده سال سن داشتند. رئيس يک مرکز خيريه حامي کودکان که با سو استفاده از آنها مبارزه مي کند گفت:دولت بايد نقش والدين را براي اين کودکان ايفا کند. اگر کودکي گم بشود پدر و مادرش خودشان را مي کشند تا او را پيدا کنند و بفهمند که چرا چنين کاري کرده است. کودکاني که در مراکز نگهداري مي شوند نيز نبايد با ديگران فرقي داشته باشند. مفقود شدن کودکان وقتي مکررا اتفاق مي افتد هشدار بزرگي است و بايد بفهميم که چرا اين اتفاق مي افتد.

کودکان به دلايل مختلفي مفقود مي شوند. آنها ممکن است تهديد شوند، ممکن است براي دوستان و اعضاي خانواده شان دلتنگ شوند و يا اينکه به کارکنان آن مرکز به اندازه کافي اعتماد ندارند که بگويند کجا مي روند. بسياري از کودکان قبل از اينکه تحت سرپرستي اين مراکز بيايند مورد آزار و اذيت قرار گرفته اند بنابراين نياز به توجه و نگهداري بيشتري دارند. اين کودکان اگر به مدت يک يا دو ساعت هم مفقود شوند ممکن است آسيب ببينند. البته کارکنان اين مراکز کار سختي دارند اما کودکان هميشه به ما مي گويند که دنبال کسي هستند که آنها را درک کند. آنها عشق و محبت مي خواهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36052
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما