چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 12:59

محمد بهرامی: هیچ خط کشی در بویراحمد، دنا و مارگون نداریم/کارگروه های با محوریت مردم و نخبگان برای خدمت بهتر تشکیل می‌شود

بویرنیوز، منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: انتخابات تمام شده است و ما امروز نماینده و خدمتگزار همه مردم از هر طیف و جریان و گروهی هستیم و سردسیر و گرمسیر و علیا و سفلی در مشی و رویکرد ما جایگاهی ندارد و اعتماد مردم شرط اساسی است.

محمد بهرامی شامگاه سه‌شنبه در جمع برخی مردم از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: اعتقاد و اولویت‌کاری و رویکرد مهم جریان راه روشن‌فردا باید بر مبنای انسجام، همدلی و عدالت باشد.

وی یادآور شد: بسیاری از نقاط ضعف‌ها و مشکلات و چالش‌های فراروی حوزه انتخابیه در ابعاد مختلف آن احصا شده و بر این اساس و متناسب با این مشکلات باید برنامه‌ریزی کنیم و تلاش کنیم.

بهرامی خاطرنشان کرد، کسانی به جریان راه روشن‌فردا کمک کردند که خیلی از این عزیزان را در هیچ جمعی ندیدید و در این جریان بانوان خیلی زحمت کشیدند و شور وشعور انتخاباتی را در همایش‌ها به عهده داشتند و باید از زحمات همه فعالان و همه آن‌هایی که در انتخابات شورآفرینی کردند قدردانی کرد.

منتخب مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بالاترین مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ کشور در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بوده و این مشارکت نشان می‌دهد که ما باید بیشتر به این مردم خدمت کنیم.

وی یادآور شد: کارگروه‌های تخصصی، کارگروه مردمی و مناطق سه شهرستان این حوزه انتخابیه تشکیل شود تا به ما در جهت رفع مسائل و مشکلات کمک شود. در مرکز شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق مختلف حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کنم.

بهرامی در ادامه افزود: این جریان باید همه را نمایندگی کند و عملکردش باید برای مردم بماند، سردسیر و گرمسیر، سفلی و علیا، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و مردم به ما اعتماد کردند و پای صندوق‌ها حاضر شدند واعتمادمردم شرط اصلی است.

وی گفت: از تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای تأمین استان بویژه دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی، دفتر نظارت و بازرسی استان در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی می‌کنم.

محمد بهرامی در پایان یک تقاضا از مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا ومارگون داشت و گفت؛ در روز‌های گذشته و آینده بنا به شرایط کاری و حضور در جلسات مستمر آن‌گونه که زیبنده‌ی جایگاه، ‌شأن و منزلت عزیزانم باشد، قادر به پاسخگوی تلفنی خیلی از مردم نبودم که از این بابت باید از آن‌ها پوزش بطلبم.

وی تصریح کرد: با شروع کار مجلس دوازدهم بازدید از مناطق مختلف حوزه انتخابیه به ویژه در مناطق روستایی را با قوت و جدیت و برنامه‌ریزی مدون پیگیری خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359780
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما