چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 12:53

پیام نوروزی انتخاباتی مهدی روشنفکر /تشکر از رقبا

بویرنیوز، مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با انتشار پیامی فرارسیدن سال‌نو را تبریک گفت و نوشت: «درخت ریشه‌دار ندای وحدت با گفتمانی سازنده و مردم‌مدارانه از دل کوفتگان و محرومان و بینوایان و درماندگان بویراحمد شکل گرفت و در امتداد مسیر انقلاب و رهبری به رویش و‌ پویش خود ادامه خواهد داد و جوانان سرنوشت ساز به عنوان وارثان حقیقی این جریان در جوار معمرین پیشکسوت به آبیاری این درخت تنومند همت می‌گمارند تا در تمامی میادین سیاسی و اجتماعی خالقان جلوه‌هایی زیبا از عوامل بی‌مرز سیاست باشند.

هیچ قدرتی قادر نخواهد نبود شعله‌های عدالت خواهی مردمان مستضعف و پابرهنگان خمینی را خاموش کند و قطعاً بنا بر وعده‌ی الهی «مستضعفین وارثان حقیقی زمینند».

این پیام به شرح زیر است.

زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی*

*ازاین باد ار مددخواهی چراغ دل برافروزی

با سلام و ادای احترامات وافر و شادباش و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو محضر مردمان شریف و نجیب شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون

یازدهم اسفند نمودی از حماسه‌ی سیاسی و‌نمادی از مردم سالاری دینی بود که با همت تمامی مردمان این دیار به بار نشست و با مشارکت بالای مردمی تجدیدعهدی با ارمان‌های امامین انقلاب بود و این حقیر به سهم خویش از تمامی اقشار و گروه‌ها و رقبایی که خالق این صحنه‌های بی‌بدیل سیاسی بودند سپاسگزارم و همچنین مراتب قدردانی خویش را محضر استاندار خدوم و مردمی و پاکدست و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان ابراز می‌دارم و ایضاً تبریکی ویژه به محضر منتخب مردم در مجلس خبرگان؛ حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی دارم.

انتخابات مظهر عینیت و اثربخشی اراده‌ی ملت بر تصمیمات کلان سیاسی است و در روزگارانی که تمامی ایادی استکبار و جنود تکفیر با همه‌ی ابزار‌های رسانه‌ای و جیره‌خواران داخلی و شرکای خارجی خود برای کمرنگ کردن حضور مردم و ناامید ساختن اذهان جامعه به میدان امده بودند، مردم زیباترین نقش سیاست را در این خطه پررنگتر از همیشه بر بلندای اسمان نقاشی کردند و به مخاصمین و دشمنان قسم خورده‌ی این خاک اثبات کردند عهد ملت و حاکمیت ناگسستنی است و دسیسه‌های دشمنان انقلاب راه به جایی نخواهد برد.

و اما سخنی چند با عزیزانم در ندای وحدت:

پیشاپیش از حسن اهتمامی که بر این حقیر داشتید تشکر می‌کنم و به اراده‌ی قانون به عنوان فصل الخطاب در همه‌ی امور تمکین می‌کنم و از مجاهدت و تلاش بی‌وقفه‌ی شما در راستای انتخابات کمال قدردانی را دارم.

درخت ریشه‌دار ندای وحدت با گفتمانی سازنده و مردم‌مدارانه از دل کوفتگان و محرومان و بینوایان و درماندگان بویراحمد شکل گرفت و در امتداد مسیر انقلاب و رهبری به رویش و‌ پویش خود ادامه خواهد داد و جوانان سرنوشت ساز به عنوان وارثان حقیقی این جریان در جوار معمرین پیشکسوت به آبیاری این درخت تنومند همت می‌گمارند تا در تمامی میادین سیاسی و اجتماعی خالقان جلوه‌هایی زیبا از عوامل بی‌مرز سیاست باشند.

هیچ قدرتی قادر نخواهد نبود شعله‌های عدالت خواهی مردمان مستضعف و پابرهنگان خمینی را خاموش کند و قطعاً بنا بر وعده‌ی الهی «مستضعفین وارثان حقیقی زمین‌اند».

در پایان سالی سرشار از شادمانی، آرامش و سلامتی برای همه هم میهنان به خصوص مردم نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه آرزومندم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359778
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    سرافراز وسربلند باشید ان‌شاءالله

  2. ایران وایرانی گفت:

    درود برمستضعفین ندای وحدت زمستان ماندنی نیست

  3. ناشناس گفت:

    روشنفکر به تاریخ پیوست

  4. خان تامرادی گفت:

    نماینده فقط خرامین

  5. بویراحمد بزرگ گفت:

    خطای استراتژیک آقای روشنفکر در سخنان صحن علنی مجلس و زیر سوال بردن سلامت انتخابات از یک سو و عدم تبریک به منتخب مردم و نادیده گرفتن بخش اعظمی از مردم در حوزه بویراحمد واحد ( رای دهندگان به سایر رقبا) نمونه بارز ضعف ایشان و عدم تحقق ندای وحدت ( شعار جریان ایشان) بوده و نشان دهنده عدم اعتقاد خود به شعار جریان است…..
    بهتر است جناب روشنفکر از رفتار ۱۱۴ همکار خود که پیروز نشدند سرکشی میگرفتند که بدون حواشی و ضمن احترام به نظر ورای مردم به منتخب و رقیب خود تبریک گفتند.

دیدگاه شما