سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:58

پیام قدردانی خانواده آریافر و ایلخانی پور از مردم


پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در پی درگذشت تلخ معلم وارسته بویراحمد “ملاعلی آریافر” و دختر شایسته اش “طیبه آریافر” ، خانواده آن مرحوم با ارسال یادداشتی از حضور و همرامی ارزشمند مردم نوع دوست کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان ها در مراسمات تشییع، تدفین، خاکسپاری و ختم این دو مسافر دیار باقی قدردانی کردند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ”

حیف دانا مردن و صد حیف نادان زیستن

معلم فرهیخته، ستون استوار و حق نگهدار خانواده و طایفه و نحله های مربوط و منسوب؛ شادروان ملاعلی آریافر (بزرگ خاندان) در حادثه ای مهیب و نامستحق به لقاء الله پیوست.

مصیبت مضاعف آنکه بارورترین میوه باغ گلستان عمر پُر فراز و نشیبش،  فرزند فرزانه و دانشمندش خانم دکتر طیبه آریافر در تقارنی معنادار که نشان از وفاداری مثال زدنی و ستودنی بین پدر و فرزند است، جان جوانش طاقت هجران پدر نداشت و قربانی حق شناسانه پدر فداکار شد.

اما ما فرزندان، برادران، بستگان و خویشاوندان به حکم سنت حسنه حضرت رسول الله الاعظم طریقی جز توکل به رضای حق و انتظار رحمت و صبر پروردگار بخشاینده نداریم و ندانیم.

آنچه تسکین بخش این درد بزرگ بود، حضور دردمندانه، اشک های سخاوت و دل های بی قرار شما مردم عزیز بود که قلم ها، سخنان و قدم هایتان  گویی مرحمی بر داغ دلمان می‌شد و فراق این سنگربان عرصه دانش افروزی و مردم داری و دختر نجیب، تحصیل کرده،  مردمی و آینده دارش را بر ما آسان می‌کند.

فلذا در این فرصت دردناک، سوگوارانه از حضور بیاد ماندنی، مرام، همدری ها، همکاری ها و دلداری های همه سروران و بزرگان، نماینده استان در مجلس خبرگان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی ، روحانیت معزز،مدیران استان، شخصیت های ملی شهرداران و اعضای شورای شهر فعلی و سابق، اقشار مختلف مردم شهری و روستایی از کارمند و کارگر گرفته تا کسبه، فعالان سیاسی و اقتصادی، اهالی تعلیم و تربیت، فرهنگ، هنر و رسانه و نیروهای نظامی و انتظامی و هرآنکس در مراسم تشییع و ترحیم و بعد از آن‌ به‌ هر نحوی (با حضور بزرگوارنه، ارسال پیام و تماس و…) از طُرُق دور و نزدیک، دلی با ما سوخت و قدمی به ثواب برداشت متواضعانه سپاس و قدردانی داریم.

مراسم سوگ و گوشه گوشه آنرا همراه با دعای خیر شما فراموش نمی‌کنیم، باشد که عمرمان کفایت بزرگی مردم اصیل دیارمان را برای جبران اینهمه لطف و مهر بدهد.

خانواده های آریافر، ایلخانی پور، پاسره و ستاینده

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359740
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما