جمعه 25 اسفند 1402 - 10:54

نخستین سفر و وعده های منتخب بویراحمد، دنا و مارگون

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

محمد بهرامی منتخب مردم شریف بویراحمد، دنا ومارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اولین دیدار حضوری خود به شهر سی سخت سفر کرد تا پای دردل ومطالبات دنا نشینان مرکزی بنشیند.

محمد بهرامی ضمن سلام و تقدیر وتشکر از حضورحماسی مردم شریف استان در روز ۱۱اسفندماه گفت :حضور حماسی شما عزیزان باعث شد که بزرگان در کشور همه ما را و به نوعی همه مردم را مورد تحسین قراردادند وانتخابات ورقابت ها به اتمام رسیده وهم اکنون فصل دوستی ها و‌محبت هاست و ان شاءالله ما همه را حمایت خواهیم کرد.

منتخب مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی گفت : در گذشته بعضی با رفتارشان ساختارهارا به هم ریختند، ان شاء الله به همت همه دوستان ساختاری نو ،ساختاری که ارامش، امنیت ،رشد و توسعه باشد بر انتخابات این حوزه باید حاکم شود.

محمد بهرامی خاطر نشان کرد ؛ جریان مردمی راه روشن فردا در این منطقه همیشه رای اول بوده واین رای معنا ومفهوم خاصی دارد وبه این رای افتخارمی کنیم .

وی افزود : سی سخت خود جلودار عرصه علم و فرهنگ و مردمانی خودساخته هستند واین مردم شایسته احترام واکرامند ،پس باید با مردم شفاف باشیم و قولی به دروغ به مردم نباید داده شود و ما هر چه که گفتیم به آن پایبند هستیم وهر قولی که دادم به آن پای بند و اگر هم نتوانستم منطقی با مردم صحبت میکنم و عذرخواهی میکنم.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند ؛ یکی ازمطالبات به حق مردم شریف شهر سی سخت ، جاده ارتباطی ، تونل ها و پل ها است ومن از پارسال در جریان مشکلات این پروژه هستم ،کارشکنی هایی که در اجرای این پروژه بوده و اینکه بعضی هااین اراده را نداشتند که این کار انجام شود و شاید بعضی وقت ها میگفتند همین هم زیاد است وشهر یاسوج‌بار خیلی از مردم استان را برداشته و یک روزی این حوزه بار بسیار سنگینی از استان را برخواهد داشت.

منتخب مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی گفت : سی سخت شهر فراموش شده ی استان هست و متاسفانه به زیرساخت های آن توجه نشده و تکمیل جاده ، تونل وپل های این شهر می توانند بسیاری از مشکلات مرکز استان را مرتفع کندومطمین باشید پروژه های این شهر جزء اولویت های ما خواهد بود

محمد بهرامی در خصوص توازن مدیریتی در استان اشاره کرد وگفت علاوه بر دنای مرکزی ،سفلی وعلیا هم محروم بودند وفقط عده ای خاص دیده شدند وما به همه این مناطق به صورت ویژه ورود خواهیم کردوتمام توان و وقت خود را جهت توسعه عمرانی وزیرساختی استان خواهم گذاشت.

بهرامی در ادامه گفت : دنای مرکزی همیشه در تمامی حوزه ها نخبه پرور بوده وباتوجه به نظم ومنطقی که اهالی فهیم این منطقه دارند، کمک کنند وارایه فکر ومشاوره دهند تا بتوانیم گامهای مثبتی برای شهرستان دنا برداریم

منتخب مردم بویراحمد،دنا ومارگون در خصوص تامین آب شرب دنا گفت ،مادر کنار دنا که مخزنی ازآبهایی روان هست زندگی می کنیم که آب آشامیدنی ، صنعتی وکشاورزی خارج از استان را تامین می کند و نخبگان این منطقه پیش طرح ارایه دهید تا بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم ومتاسفانه از شرق تا غرب دنا که در کنار این کوه باصلابت زندگی می کنند،در تامین آب با مشکل مواجه هستندو با یک طرح جامع باید مشکل این مناطق حل شود.

محمد بهرامی در ادامه گفت : مدیران باید متناسب با توسعه این منطقه باشندوبا فرهنگ منطقه ساگازی داشته باشند، و قطعا این مدیران موردحمایت قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت : در دوفصل بهار وتابستان شهرسی سخت از گردشگرپذیر ترین شهرهای کشور هست واحداث وتجهیز بیمارستان سی سخت یک ضرورت واولویت است.

بهرامی به حمایت از بخش خصوصی اشاره کرد و گفت ؛ جذب سرمایه گذار آن هم کسانی که تکمیل کننده هست باید پای کار بیایند و ما هم به عنوان خادم این مردم از استان تا پایتخت ازسرمایه گذران بخش خصوصی در بحث جذب وتامین اعتبار به جد حمایت خواهیم کرد

دکتر محمد بهرامی به وضعیت شهرداری شهر سی سخت اشاره کردند وگفت ؛ متاسفانه بحث سیاسی اجازه نداد که شهرداری این شهر به سرانجام برسد ونیاز هست نخبگان ودلسوزان با همفکری وهمراهی خود کمک کنند وبنده هم به عنوان صدای این مردم ، صدای شما را به گوش استاندار خواهمم رساند ، چرا که استاندار به عنوان قائم مقام شورای شهر ،به جای شورا تصمیم بگیرد ،چراکه شهرداری این شهر وضعیت مطلوبی ندارد وامیدوارم با حمایت استاندار ،شهرداری سی سخت نیز به سرانجام برسد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359690
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما