جمعه 25 اسفند 1402 - 0:53

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد تکلیف نتایج انتخابات در استان را روشن کرد

بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره رقابت‌ها تمام شده و رفاقت‌ها و همدلی‌ها را آغاز کنیم.

سید علی احمدزاده روز پنجشنبه ۲۴ اسفند در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: انتخابات ۱۴۰۲ مایه امید، عزت و سرافرازی برای این استان و نظام بود و اکنون دوره رقابت‌ها تمام شده و رفاقت‌ها و حمایت‌ها و همدلی‌ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم به ویژه در مناطق محروم، روستایی و عشایری را با قوت و جدیت آغاز کنیم.

وی، اظهار کرد: این استان هم با مشارکت بالای ۶۵ درصدی و هم در سلامت و تامین امنیت انتخابات افتخار آفرید و باید سعی شود که شیرینی انتخابات را به‌کام همدیگر تلخ نکنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در سه حوزه انتخابیه استان، خاطرنشان کرد: انتخابات امسال در استان با وجود نامزدها و هواداران و مردم فهیم، همیشه در صحنه و وفادار انقلاب از هر طیف و گروه و شهرستان و حوزه انتخابیه و طرفدار هر نامزدی اعم از آنهایی که رای آوردند و نامزدهایی که منتخب نشده اند همه افتخار و امید و مایه سربلندی بود.

احمدزاده تصریح کرد: مشارکت مردم در ستادهای نامزدهای انتخابات مجلس بی‌نظیر بود و مسئولان استان‌های دیگر با دیدن کلیپ‌های انتخاباتی مردم استان ما غبطه می‌خورند و در مورد آنها صحبت می‌کردند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در پای صندوق رأی برگ‌زرینی دیگری بر افتخارات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد، باید اول از همه داوطلبان انتخابات مجلس تشکر کرد، به دست‌اندرکاران انتخابات در سطح استان و به کسانی که مردم را تشویق کردند که پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، هم تبریک می‌گوئیم و هم از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید اجازه بدهیم انتقادها انجام بگیرد، بالاخره رقابت همین است که نسبت به‌ هم انتقاد انجام بگیرد تا شور ایجاد شود. باید ظرفیت‌مان بالا برود.

احمدزاده تاکید کرد: داوطلبانی که رأی نیاوردند، بازنده نیستند، خیلی از کسانی که رأی نیاوردند، افراد شاخصی بودند. کسی که در این صحنه‌ها پا می‌گذارند، باید دارای ظرفیت‌هایی باشند و حکومت از آنها انتظار دارند و کسی که رأی نمی‌آورد باید ظرفیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در مشارکت و سلامت انتخابات افتخار آفرید. آنچه پیش آمد برای این استان آبرومندی و برای دشمنان شکست بود. خدا را بر این نعمت‌ها شاکریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از داوطلبان انتخابات رعایت کردند و بعضی هم رعایت نکردند و انتقادهای را می‌کردند. ما گفتیم باید اجازه بدهیم، انتقادها انجام بگیرد، بالاخره رقابت همین است که نسبت به‌هم انتقاد انجام بگیرد تا شور ایجاد شود.

احمدزاده اظهار کرد: دشمنان همه توان خود را گذاشتند که مردم مشارکت نداشته باشند و می‌خواستند پروژه کشته‌سازی را راه بیندازند.اکنون نباید شیرینی انتخابات را به‌کام همدیگر تلخ کنیم، ما می‌خواهیم با هم زندگی کنیم. زندگی ادامه دارد. خانواده‌ها باهم هستند. بالاخره در انتخابات هر کسی تشخیصی دارد، این نباید موجب اختلافات شود.

وی افزود: فضای انتخابات تمام شده و آقایان، مدیران‌کل با همان جدیت و اقتدار و همانی چیزی که دولت از شماها می‌خواهد به کارهایتان ادامه دهید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه مدیران به خاطر همکاری با ستاد انتخابات تشکر می‌کنم. همچنین از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد که برای اولین‌بار با تشکیل ۲۷ تیم از قضات در جهت سلامت و امنیت انتخابات تلاش کردند، تشکر می‌کنم. از دادستان‌ها و قضاتی که در صحنه بودند و با بداخلاقی‌ها مستقیم برخورد می‌کردند، کمال تشکر را دارم. همچنین از حراست دستگاه‌های دولتی، سپاه فتح، تیپ ۴۸ فتح، صدا و سیما و رسانه‌ها تشکر می کنم.

احمدزاده از اصحاب رسانه خواست که دولت را کمک کنند و ادامه داد: مدیران شبانه‌روزی پای کار باشند. اعتباراتی خوبی برای استان درنظر گرفته شده است که مدیران برای جذب اعتبارات تلاش کنند.

وی افزود: مدیران در ایام تعطیلات نوروز استان را ترک نکنند تا کار خدمات‌رسانی به مردم تعطیل نشود، اگر از استان خارج شوند به استانداری اطلاع‌رسانی کنند و باید کشیک دستگاه‌های خدمات‌رسان مشخص شوند. همه مدیران باید در تعطیلات نوروز پای‌کار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی داشته باشند، خوب است؛ اما باید خدمات هم ارائه دهند.

احمدزاده تصریح کرد: روزهای خوبی گذشت و روزهای خوشی هم در پیش است، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در ایام نوروز پای‌کار باشند.

وی ادامه داد: بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مراقب باشید که عابر بانک‌ها سالم و فعال باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری‌ها پای کار باشند، شهرداری یاسوج بیش از شهرداری‌های دیگر پای کار باشد، شهر یاسوج شهر گردشگرپذیر است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359688
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن تیموری گفت:

    درود وسلام بر شما استاندار فهیم ودلسوز مردم محروم استان

  2. لبیک گفت:

    اقای استاندار تا بحال در شهر یاسوج قدم زده اید
    دیدید شهر چه وضعی دارد
    واقعا جای تاسف دارد برای شما و مدیران شما و مخصوصا حوزه شهرداری
    وایی وایی وایی

  3. علی گفت:

    حماقت ما انتها ندارد ، همیشه فقط در انتخابات اولیم و در بقیه موارد همش آخریم

  4. قاسم گفت:

    هیچ کس نمی گه دوغ من ترشه

  5. محسن...... گفت:

    با نام و یاد خداوند بزرگ و متعال
    سلام و درود
    امیدواریم که نمایندگان جدید بتون اولین گام خودشون را با برداشتن استاندار ضعیف که این استان را ۱۰۰‌سال عقب انداخت بردارند

  6. ناشناس گفت:

    ضعیف ترین استاندار طول تاریخ کهگیلویه وبویراحمد

  7. بازنشسته گفت:

    مردم این استان را فقط موقع شرکت در انتخابات میخواهید شهرستان چرام بیمارستان ندارد و فقط موقع انتخابات وعده میدان وپس از انتخابات فراموش میشه یادتان باشه که اگر به وضعیت بداین استان توجه نشه شرکت در دوره بعد زیر سی درصد خواهد شد

  8. امیر گفت:

    أحسنت به مردم آگاه وبصیروموقع شناس مردم کهگیلویه و بویراحمد ومسؤلان پای کارواستانداردلسوزش…

  9. امیری گفت:

    واقعا جای تأسف داره یه. استان به این همه زیبایی یه شهردار خوب. نداره شما ببینید تمام خیابونها پر از چاله و چوله. فقط زمانی رئیس جمهور اومد خیابانهایی که رییس جمهور قرار بود در همون خیابانها تردد کنند آسفالت کردن نه فضای سبز خوبی نه خیابون خوبی استان با این همه زیبایی باید جز بهترین استانها باشه لاااقل برید یه کارشناسی از اصفهان بیارید تا شهر رادرست کنه نه آقای آشنا که از شهرسازی چیزی نمیدونه

  10. ناشناس گفت:

    جمع کنید بساطتان را

  11. Sanaz taheri گفت:

    دروود ومهر ✨ زیبا رووح آرامش هستی گوارای روحتان وجودتان حضوورتان ✨

    خدارا شکر میکنم در این بعد از هستی بودن را ادراک میکنم و
    زندگی میکنم ..
    خدارا شاکر هستم بخاطر هست شدن وارتقا مسیر ومجرای رشد آگاهی ،بیداری روحی که به گسترش هستی بر پایه عشق بنا می شود..
    به خودم افتخار میکنم در مدار نور ثابت قدم هستم عشق و یگانگی را به جهان ،موجودیت،بشریت ساطع میکنم …🧚🏻‍♀️✨♾️

  12. ناشناس گفت:

    باسلام جناب استاندار يعني چهارسال پیش نمیتونستین همین حرفارابزنین. یا فقر ومحرومیتی نبود

  13. محمد گفت:

    درود
    استاندار نمیتونه تایید کنه
    ممهم شورای نگهبان هست که تا الان تایید نکردن

دیدگاه شما