چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 8:08

نرخ قالیشویی در یاسوج اعلام شد

بویرنیوز، رئیس اتحادیه قالیشویان یاسوج نسبت به تبلیغات و فعالیت واحدهای قالیشویی غیرمجاز هشدار داد و نرخ امسال قالیشویی را اعلام کرد.

«فاطمه عزیزی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: قیمت شستشوی هر فرش ۱۲ متری ماشینی ۹۳ هزار تومان، فرش ۹ متری ماشینی ۶۸ هزار تومان، فرش ۶ متری ماشینی ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی افزود: همچنین قیمت شستشوی هر فرش دستباف ۱۲ متری ۱۳۰هزار تومان، فرش ۹ متری ۹۷ هزار تومان و فرش ۶ متری دستبافت ۶۵ هزار تومان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه قالیشویان یاسوج خاطرنشان کرد: نرخ شستشوی هر متر مربع موکت، گلیم و گبه پنج هزار تومان است.

عزیزی تصریح کرد: شستشو و خشک کردن مبل هر نفر ۴۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: اگر واحدی نرخ‌هایی بیش از نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه تعیین کند، مشتریان می توانند به اتحادیه یا بازرسی اتاق اصناف شکایت کنند و در صورتی که حقی از مشتری ضایع شده باشد، واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت خوب و کامل شستن نشدن فرش ها تکلیف مشتری چیست؟ تاکید کرد: در این صورت واحد صنفی باید مجدداً فرش‌ها را به صورت رایگان شستشو و رضایت مشتری را جلب کند در صورتی که واحدی از این روند پیروی نکند مشتری می‌تواند برای شکایت به اتحادیه مراجعه کند.

رئیس اتحادیه قالیشویان یاسوج اظهار کرد: بابت حمل و نقل هر سرویس ۴۰ هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است.

عزیزی با بیان اینکه ۱۰ واحد صنفی قالیشویی در سطح شهر یاسوج فعالیت دارند، بیان کرد: دو واحد قالیشویی بدون پروانه کسب وجود دارد که مردم باید در این زمینه مراقب باشند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359675
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما