سه شنبه 22 اسفند 1402 - 11:04

پاسخ قاطع شورای نگهبان به مدعیان خبر رد صحت انتخابات گچساران

بویرنیوز– رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با صحت انتخابات در سه حوزه انتخابیه این استان توضیحاتی ارائه کرد.

«سید مهدی جوکار» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در این خصوص گفت: وقتی انتخابات تمام می‌شود فرایند رسیدگی به اعتراضات شروع می‌شود.

وی اظهار کرد: دو روز از این فرآیند (۴۸ ساعت پس از انتخابات) در هیئت اجرایی است مابقی فرایند پس از هیئت اجرایی از سوی شورای نگهبان بررسی و پیگیری می‌شود.

رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز جمعه ۱۸ اسفند پایان مهلت ثبت اعتراضات در شورای نگهبان بود که ما هم اکنون در حال رسیدگی به اعتراضات هستیم.

جوکار تصریح کرد: انتخابات هیچ حوزه‌ انتخابیه‌ای رد یا تایید نشده است و شایعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: هنوز خبری دال بر تایید یا رد هیچ حوزه انتخابیه وجود ندارد و شایعات مطرح شده همه دروغ است.

رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئول مستقیم تایید یا رد انتخابات شورای نگهبان است نه هیئت اجرایی.

به گزارش ایسنا، در فضای مجازی مطرح شده است که صحت انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت و حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تایید نشده است که  البته این موضوع از سوی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویر احمد تکذیب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359669
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گچسارانی گفت:

    انقلابی واقعی دکتر جوکار

دیدگاه شما