دوشنبه 21 اسفند 1402 - 15:44

درخواست روشنفکر از شورای نگهبان در صحن علنی مجلس

نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت: خرید و فروش آرا توسط برخی افراد و کارتل های اقتصادی کاملا مشهود بوده و نیاز به پیگیری جدی دارد. به چه دلیل به افرادی اجازه داده می‌شود که با یک شماره ملی آن هم با شماره ملی افراد فوت شده و زنده رأی دهند؟
به گزارش بویرنیوز، مهدی روشنفکر در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، عنوان کرد: بار دیگر مرد، زن، پیر و جوان در اقصی نقاط بویر احمد، دنا و مالگون با حضور عزتمندانه و سرشار از شور و شوق خود نه تنها در روز ۱۱ اسفندماه بلکه در ایام تبلیغات انتخاباتی، صحنه های بی بدیل و خیره کننده ای از شکوه، همدلی وهمراهی خلق کردند.

نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از حضور مردم نجیب و شریف دیار خود در سرما و گرما برای حضور در عرصه سیاسی و اجتماعی انتخابات تشکر کرد و گفت: دست تک تک شما را می بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم. مردم ایران و نمایندگان خانه ملت واقف هستند که بویر احمدی ها چه صحنه های به یاد ماندنی را رقم زدند.

وی اضافه کرد: به عنوان خادم مردم از تریبون خانه ملت پیرامون انتخابات در حوزه انتخابیه نکاتی را عرض می‌‎کنم، از حوزه های نظارتی درخواست دارم تا در چارچوب راهبردهای انتخاباتی مقام معظم رهبری پیگیری لازم را به عمل آورند.

روشنفکر ادامه داد: خرید و فروش آرا توسط برخی افراد و کارتل های اقتصادی کاملا مشهود بوده و نیاز به پیگیری جدی دارد. به چه دلیل به افرادی اجازه داده می‌شود که با یک شماره ملی آن هم با شماره ملی افراد فوت شده و زنده رأی دهند؟ در شرایط فعلی که مردم با مشکلات اقتصادی جدی مواجه هستند و به عشق نظام و خدمتگزاران خود به پای صندوق های رأی آمدند نباید مسئولان، مردم را نسبت به سرنوشت خود ناامید کنند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: از شورای نگهبان به عنوان عالی ترین مرجع نظارتی کشور می‌خواهیم که به حقوق مردم رسیدگی و در خصوص برخورد با افرادی که در حوزه انتخابیه بویر احمد بزرگ پول پاشی کردند و با شرافت و نجابت مردم بازی کردند، برخورد شود.

وی افزود: عدم نظارت و کنترل درست صندوق ها در این دوره کاملا مشهود بود. به مردم بویر احمد بزرگ اعلام می‎کنم که اعتراض خود را در زمان قانونی به مراجع ذی صلاح و شورای نگهبان ارسال کردم و بدانید که در حد توان خویش در پیگیری از حقوق شما کوتاه نخواهم آمد.

روشنفکر یادآور شد: مجدداً از شورای نگهبان و مبادی ذی ربط درخواست می‌‎کنم، که بر اساس مستندات، رسیدگی های لازم را به عمل آورند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359654
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خود کرده را تدبیر نیست

  2. ناشناس گفت:

    اخه خودت با ابن همه ریزش 65هزارررای کجا اوردی وقتی دورقیب خودت از طایف خودت دوازده هزار رای داشتن معلومه که تو خودت تقلب مردی

  3. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    خرمشهر را خدا آزاد کرد . خدا روزیتو جایی دیگه بده …

  4. هیس گفت:

    مطمنا اگر کسی تقلب کرده باند خود شما هم تقلب کرده پس مرد باش و شکستو بپذیر و دست از این کارای سخیف بردار
    درضمن آقای محترم این عملکرد ضعیف شما بود ک باعث شد رای قبول نشین

  5. امید گفت:

    خدارو شکر که نرفتی مجلس
    تو نمیتونی نماینده مردم باشی
    همون یکبار هم رفتی از سرت زیاد بود

  6. حمید گفت:

    تنها کاندیدای که هیچ عملکردی برای استان نداشت فقط بدرد مدیر مدرسه میخوری

  7. Md گفت:

    جناب اقای روشنفکر بنظر بنده اگر تخلفی رخ داده از ناحیه همیه منتخبین صورت گرفت واین تخلف ها در این استان ریشه دارد شماهم خودتون از بقیه پاکتر نیستی

  8. فردین.علیپور گفت:

    او موقع که باید تو مجلس از حقوق مردم حرف میزدی خو نزدی حالا میای صحبت میکنی.تو مهره سوخته ای.بنده خودم کاربر بودم اصلا کسی که فوت کرده نمیتونه رای بده چون سیستم کد استعلام نمیده خطا میزنه

  9. خ گفت:

    خخخخخخخخ

  10. بویر گفت:

    6ماهه مجلسو ول کردی دور انتخاباتی.متاسفم با این انتخابم.خودت بیشتر ازهمه تقلب کردی

  11. ناشناس گفت:

    جناب آقای دکتر روشنفکر اولین تخلف از جانب هواداران شما بود چرا همه افرادی صندوق ها را اداره می کردن همه هواداران شما بود در 70 صندوق فقط طرفداران خود دکتر روشنفکر بود و اینکه طرفداران هر سه نماینده تقلب کردن اما شواهد و مدارک نشون میداد تقلب هواداران شما بیشتر از دو متخب دیگر بود

  12. ... گفت:

    امیدوارم هیچوقت چشمش د ایجاها رو نبینه

دیدگاه شما