دوشنبه 21 اسفند 1402 - 14:34

مرگ تلخ یک دانش آموز در یاسوج/درگیری جان میانجیگر را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

خبری ناراحت کننده امروز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دست به دست شد مبنی بر اینکه دانش آموز پایه دهم دبیرستان بر اثر ضربات چاقو توسط دانش آموزی دیگر به قتل رسید.

در همین خصوص به سراغ روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم تا چند و چون این حادثه را از زبان آنها بشنویم.روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد چنین می‌گوید که روز گذشته پدری به مدرسه فرزند خود مراجعه کرده تا بعد از تعطیلی مدرسه او را به همراه دو برادر دیگرش به خانه ببرد.

پدر بعد از اینکه دانش آموز متوفی را سوار بر خودروی خود می‌کند او را نزد مدرسه فرزند دوم خود برده آنها را پیاده می‌کند تا اینکه به سراغ فرزند سوم خود برود.

در همین حین و بعد از رفتن پدر یک درگیری در نزدیکی مدرسه به وجود می‌آید که دانش آموز متوفی در حین میانجیگری در این بین توسط ضربه چاقوی دانش آموز دیگری با هویت مشخص به شدت مصدوم می‌شود و در بیمارستان شهید جلیل جان خود را از دست می‌دهد.

طبق آنچه که روابط عمومی آموزش و پرورش می‌گوید این درگیری در ساعت تعطیلی و بیرون از مدرسه بوده است و از آموزش و پرورش هم بر بالین وی در بیمارستان حاضر می‌شوند اما به دلیل شدت جراحات وارده این دانش آموز جان خود را از دست می‌دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما