پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 12:28

دستگیری عامل شهادت سرباز ياسوجی در فارس

بویرنیوز، جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه استان در یکی از شهرهای مجاور خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت: بامداد ۱۵ اسفند سال جاری درپی شهادت مظلومانه سرباز وظیفه هادی راستگو از کارکنان انتظامی کلانتری ۱۲ شهر یاسوج، حین رسیدگی به درگیری خانوادگی در یکی از محلات این شهر با اسلحه جنگی، شناسایی و دستگیری عامل شهادت این مأمور جان برکف، به صورت ویژه در دستور کار دو گروه مجرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: عامل شهادت سرباز وظیفه هادی راستگو پس از سه روز تعقیب و گریز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ارتفاعات کوه اشکر شهرستان رستم استان فارس دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این فرد به بزه انتسابی خود اعتراف کرده، اضافه کرد: خودروی حامل این فرد شناسایی، توفیف و راننده دستگیر و یک قبضه اسلحه جنگی ام-۱ به کار رفته در این جنایت از او کشف شد.

شامگاه پانزدهم اسفندماه در درگیری مسلحانه خانوادگی در یکی از خیابان‌های شهر یاسوج و حضور یافتن مأموران انتظامی برای پایان دادن به این نزاع، دو مامور نیروی انتظامی استان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که شهید راستگو به دلیل صدمات ناشی از تیراندازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359601
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما