چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 18:12

جزئیات یک آزمون استخدامی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد از زبان شاهینی

بویرنیوز،  رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کهگیلویه و بویراحمد خبر از برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي آموزگار ابتدايي و آموزگار استثنايي در استان داد و گفت: اين آزمون در صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر كشور در 53 حوزه امتحاني در استان برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان؛ شاهینی با اعلام اين خبر افزود: آزمون استخدامي آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي آموزگار ابتدايي و آموزگار استثنايي در حوزه‌هاي شهرستان های یاسوج، گچساران و کهگیلویه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، با اشاره به اينكه در اين آزمون در مجموع13 هزار و 81 نفر در استان ثبت نام كرده‌اند، بيان داشت: 73 درصد ثبت نام كنندگان در آزمون استخدامي آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي آموزگار ابتدايي و آموزگار استثنايي زن و 27 درصد آنان مرد هستند.

شاهینی با بيان اينكه اين آزمون زير نظر سازمان امور اداري و استخدامي و از سوي سازمان سنجش آموزش كشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در استان‌ها نظارت بر اين آزمون توسط سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خواهد بود.

گفتني است در سالجاري در مجموع هشت آزمون استخدامي شامل آزمون‌هاي آموزگار ابتدايي و استثنايي و آزمون دبيري و نيز شش آزمون استخدامي بطور جداگانه براي جبران كمبود نيروي انساني در دستگاه‌هاي اجرايي در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

در همين راستا آزمون استخدامي طرح شهيد زين‌الدين ( ويژه استان کهگیلویه و بویراحمد) و آزمون استخدام ويژه معلولان نيز اوايل سال ۱۴۰۳ جهت جذب نيروي انساني جديد در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359597
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شاهینی اینقد کار بلد هست تکلیف استخدامی فراگیر نهم جهاد کشاورزی استان را مشخص کنه که الان دوسال لنگ تامین اعتبار هستش

  2. مهدی گفت:

    وقتی مدیرای ما حودشون هم خبر ندارن رو صندلی چه پست سازمانی نشستن.رئیس برنامه و بودجه استان شده روابط عمومی اداره کل اموزش و پروش و سازمان سنجش

دیدگاه شما