سه شنبه 15 اسفند 1402 - 23:09

نظرسنجی بویرنیوز دقیق ترین ارزیابی انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد/+عکس

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

سایت بویرنیوز در راستای ایجاد نشاط سیاسی و انتخاباتی، نظرسنجی هایی با محوریت برنده های احتمالی در انتخابات مجلس شورای منتشر کرد.

در شهرستان بویراحمد از حدود ۷۰۰۰ رای مردمی به ترتیب بهرامی، روشنفکر، منتظریان و خرامین در رتبه های اول تا چهارم قرار گرفتند.

اختلاف نفر اول و دوم طبق آمار رسمی حدود ۵ درصد بود و آنچه در بویرنیوز ثبت شد اختلاف ۴ درصدی(از مجموع آرای صحیح ثبت شده) میان نفر اول و دوم بود.

رأی خرامین در آمار رسمی ۲.۸۳ بود و در بویرنیوز نیز همین ۲ درصد بود.

در حوزه گچساران نیز نظرسنجی ما در تلگرام و اینستاگرام در مجموع بیش از ۷۰ درصد آرا را برای تاجگردون و ۲۰ درصد را نیز برای دلاویز نشان می‌داد این رقم نیز نزدیک به واقعیت بود و نتیجه نهایی همان شد که مخاطبان بویرنیوز پیش بینی کردند.

این نتایج از یک سو مرهون شرکت و اعتماد ارزشمند مردم از طیف های مختلف فکری و منطقه ای به سایت بویرنیوز است و از طرفی با پشتیبانی قوی فنی و ایجاد زیرساخت های لازم برای ممانعت از حملات بدافزارها و ربات های ثبت رأی نادرست بود که  در ادامه باعث شد نتایج بدست آمده مطابق با واقع و قابل استناد باشد.

تحریریه بویرنیوز صمیمانه از همه مخاطبان فرهیخته خود و مردم کهگیلویه و بویراحمد که اعتماد و نگاهشان را به ما هدیه کرده اند قدردانی می‌کند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359576
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    درود
    چرا برای کهگیلویه بزرگ نداشته بودین !

دیدگاه شما