سه شنبه 15 اسفند 1402 - 16:49

سخنی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در باب سخنان انتخاباتی اش

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

امروز سخنان انتخاباتی از جانب نماینده محترم ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که البته امیدواریم به این نحو بیان نشده باشد!

امام جمعه یاسوج در سخنانی گفت: به چشم خود پول پاشی را در برخی از صندوق‌ها دیدم . اگر می‌خواستند کسی را بگیرند باید چندین و چند اتوبوس افراد را می‌گرفتند.(به نقل از رسانه های استان)

در باره این اظهارات اما چند نکته قابل تأمل وجود دارد:

اول اینکه هیچ انتخاباتی بدون تخلف نبوده است نه در ایران و نه در سایر کشورهای دنیا ، همواره برخی اتفاقات بوده و مضاف بر آن مشارکت بالا در کهگیلویه و بویراحمد همواره و در همه انتخابات ها، ناخواسته موجب برخی اتفاقات شده است.

اما این نکته را نیز نباید از یاد برد که دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی تمام همت و تلاش خود را کردند تا تخلف سیستمی رخ ندهد و انصافاً این اتفاق هم افتاد. شاهد ماجرا آنکه در دو حوزه انتخابیه سنخیتی میان عوامل اجرایی و فرد منتخب نبود.

بویرنیوز نیز برخی گلایه های مردمی را انعکاس داد، سريعاً این موارد توسط دستگاه های امنیتی و قضایی رسیدگی و با خاطیان برخورد شد.

این نحوه صحبت یا تحریف و انعکاس این مدلی سخنان امام جمعه محترم یاسوج  فقط بنزین بر آتش برخی ادعاها ریختن و نتیجه آن زیر سوال رفتن تلاش بسیاری از خادمان همین مردم است.

حجت الاسلام حسینی پیشتر در شبکه دنا با تقدیر از مردم و مجریان برگزاری انتخابات پرشور استان، به نامزدهای منتخب تبریک گفته بود و در بخشی از برنامه نیز خودش نتایج را اعلام کرد.

به گزارش بویرنیوز، ادعای تخلفات سيستمي و پول پاشی در این سطح، اعتماد مردم به روند برگزاری انتخابات را با تردید روبرو می‌کند و ممکن است مشارکت مردم را در آینده با خدشه جدی روبرو کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359573
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    واقعیت تلخی است متأسفانه

  2. ناشناس گفت:

    چرا به کدهای ملی زیر ۱۸ سال و اموات و خارج از استان اشاره نشد ؟

  3. ناشناس گفت:

    چرا به تخلفات آشکار استاندار فرمانداران و بخشداران پرداخته نشد؟!!

دیدگاه شما