سه شنبه 15 اسفند 1402 - 11:53

پیام مهم نادر منتظریان درباره انتخابات؛ الان فصل رفاقت و همدلی

نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با صدور پیامی ضمن قدردانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نوشت: معتقدم، آن چیزی که حیات نظام را تهدید می‌کند، فساد، تبعیض، بی‌عدالتی و ناکارآمدی بخشی از مدیران است. افتخار می‌کنیم که همه اهداف ما مبارزه با این پدیده زشت و خطرناک است. امروز اسطوره و قهرمان این مبارزه شما مردم شریفی هستید که تا امروز در این راه ما را همراهی و همیاری کردید. همچنین اطمینان دارم کسانی در این راه موفق می‌شوند که راه شفافیت، صداقت و پاکی را در پیش می‌گیرند.


به گزارش بویرنیوز، این پیام به شرح زیر است.
مردم شریف و نجیب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون
با اهدا خالصانه‌ترین درود‌ها به محضر شما سروران عزیز و گرانقدر بدینوسیله بر خود لازم می‌دانم که به مصداق کلام گهربار «من لم‌یشکر المخلوق لم‌یشکر الخالق» از محضر یکایک شما مردم مؤمن، متعهد و غیور، از جوانان شورآفرین تا پیران فرزانه، همه ایلات و طوایف، ریش سفیدان و معتمدین، بازاریان، اصناف، نخبگان، دانشگاهیان و دانشجویان، کارگران و کارمندان، روحانیون معظم، فرهنگیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بسیجیان، صدا و سیما، رسانه‌های محلی و… که در اجابت فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و نیز ادای دین نسبت به خون‌های پاک شهدای انقلاب اسلامی، با احساس مسئولیت، به تکلیف شرعی و ملی خویش عمل نموده و با خلق حماسه‌ای دیگر به طور یکپارچه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مشارکت نمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
از تک تک شما خواهران و برادران معزز، چه آن‌هایی که بنده را مورد عنایت قرار داده و نامم را در برگه‌های رای خود ثبت نمودند و چه آنان که به سایر نامزد‌های محترم رای دادند، خاضعانه تشکر می‌کنم. زبان من قاصر از تقدیر و تشکر از شما است، چرا که برنده واقعی هر انتخابات پرشور فارغ از هر نتیجه‌ای، یقیناً شما مردم عزیز و فهیم هستید.
با دعای خیر برای طول عمر باعزت مقام معظم رهبری، از دستگاه‌های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی و از مسئول محترم دفتر نظارت و همه دست اندرکاران ناظر تقدیر و تشکر می‌نماییم.
حضور اینجانب در عرصه انتخابات مبتنی بر احساس تکلیف شرعی، عقلی و ملی، با عنایت به توصیه‌ها و معیار‌های مورد نظر حضرت امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بود و از زمانی که وارد عرصه انتخابات شده، از خداوند بزرگ مسئلت نمودم، حتی لحظه‌ای مرا به حال خود وا مگذارد و جز رضای او در مسیر دیگری قرار نگیرم و همواره در مسیر اخلاق حرکت کنم.
رویکرد اینجانب در این دوره از انتخابات، با شعار لبیک یا حسین (ع)، رأی پاک و با هدف تحقق «بویراحمد بزرگ واحد» و با شعار «شایسته سالاری آری، تبعیض نه» بود و با خدای خود عهد بسته بودم در صورتی که این بار‌امانت سنگین مردم به دوشم گذاشته شود تا پای جان در راستای تحقق این وعده‌ها تلاش نمایم و با تمام توانم در مجلس شوراى اسلامى كه ملجایی مطمئن براى یک ملت است، عضوی مؤثر و فعال در جهت تقنین قوانین و صدای رسای شما مردم عزیز خصوصاً اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشم و نیز‌ امانت‌دار صدیقی برای شما باشم و اکنون که این بار‌امانت به عهده اینجانب قرار نگرفته است باز هم خدای بزرگ را شاکرم.
در پیشگاه شما مردم شریف، شهادت می‌دهم که در طول این مدت سعی وافر داشتم تا صادقانه در راستای خیر و مصلحت شما و در مسیر ترویج فرهنگ صداقت، یک رنگی، صراحت، شفافیت، وحدت و همدلی تلاش نمایم و این ارزش‌ها را سرلوحه‌اندیشه، تصمیم و اقدامات خود قرار دهم، هر چند به ناحق مورد آماج انواع تهمت‌ها و توهین‌های فراوان قرار گرفته بودم.
معتقدم، آن چیزی که حیات نظام را تهدید می‌کند، فساد، تبعیض، بی‌عدالتی و ناکارآمدی بخشی از مدیران است. افتخار می‌کنیم که همه اهداف ما مبارزه با این پدیده زشت و خطرناک است. امروز اسطوره و قهرمان این مبارزه شما مردم شریفی هستید که تا امروز در این راه ما را همراهی و همیاری کردید. همچنین اطمینان دارم کسانی در این راه موفق می‌شوند که راه شفافیت، صداقت و پاکی را در پیش می‌گیرند.
اگرچه گلایه‌ها و ناگفته‌هایی در دل دارم اما به احترام مردم فهیم و پیشگیری از هرگونه آسیب به نظام سکوت می‌کنم و در زمان مناسب به اطلاع مردم عزیز خواهم رساند و معتقدم الان فصل رفاقت و همدلی است و‌امیدوارم بتوانیم در مسیر رشد و توسعه استان، قدم‌های مؤثری برداریم. ان شاءالله.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
با احترام
نادر منتظریان
۱۴/اسفند/۱۴۰۲
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359559
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ساسی گفت:

    خوب رای اوردب بگو خدا رو شکر.سوم شدی خیلی خوبه

  2. ... گفت:

    حاج نادر منتظریان خالص و با شخصیت و مرد دوستداشتنی دوستت داریم

  3. مومن گفت:

    با عرض سلام و ادب
    از چهره شاخص و مذهبی آقای منتظریان انتظار میرفت که در پیام خود از منتخب مردم ( آقای بهرامی) نیز اسمی به میان می آورد و تبریک میگفت
    در عجبم همه کاندیدا ها به گفته خودشون بنا به تکلیف و در پی منویات‌مقام‌معظم رهبری گام برداشته و …. ولی وقتی که رای نمیارن و رقیب پیروز میشه صحت انتخابات را زیر سوال میبرند و چنین وانمود میکنن که انتخابات سراسر تقلب و بوده و مردمی که رای به کاندید پیروز دادند همه متقلب و از اجانب اند…..
    البته روی کلام من فقط جناب منتظریان نیست سایر کاندیداها دراستان متاسفانه این دیدگاه دارند….،،التماس تفکر

  4. ناشناس گفت:

    اصالت وریشه هرگزگم نمی شود.درودبرشرفت که شکست راهم بااصالت پذیرفتی و سرافرازمان کردی.

  5. علی گفت:

    با سلام و احترام،به عنوان یک دوست، به شما افتخار می کنم و آرزوی توفیق و سلامتی دارم

  6. شایان گفت:

    دل میخواد به پیروز میدان تبریک بگی.ایشون سوم شدن باید راحتتر تبریک بگن.دوره های بعد اگه تونست دوم بشه بعد زاویه بگیره.میزان رای ملت است.

  7. شایان گفت:

    با مزه بود (شکست را با اصالت پذیرفتی)بنده خدا سوم شد اوجش همین بود .در هر صورت خسته نباشید.

  8. بویر گفت:

    کسانی که همراه حسادت هستن در زندگی موفق نمیشن//باید به دکتر تبریک میگفتی

دیدگاه شما