دوشنبه 14 اسفند 1402 - 17:37

آمادگی مراکز تفریحی و اقامتی کهگیلویه و بویراحمد برای نوروز/قیمت های باورکردنی/معرفی یک مجتمع ويژه برای مسافران و گردشگران استان(+ جزئیات)

بویرنیوز؛ توکل آزادی مدیرعامل جامعه هتل داران و واحدهای اقتامتی و بوم گردی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت:

با اماده باشی که برای هتل ها و مراکز اقامتی دیده شده از ۲۵ اسفند ماه پذیدرای میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی به استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج و سی سخت هستیم.

تمام هتل ها و واحدهای اقامتی و گردشگری استان بازسازی و بروزرسانی هایشان را انجام داده اند، میتوانم بگویم امسال میتوانیم ظرفیت خوبی را در باب گردشگری ایجاد کنیم.

آزادی ادامه داد:

سعی کردیم در کنار افزایش کیفیت، تخفیف هایی را برای میهمانان لحاظ کنیم تا جذابیت اقامت در واحدها بالا برود.

از شهروندان سایر استان های کشور که هنور مقصدی را برای سفر نوروزی انتخاب نکرده اند تقاضا میکتم سری به قیمت های هتل های استان های اطراف کهگیلویه و بویراحمد بزنید و با قیمت های این استان مقایسه کنید، ما دقیقا قیمت هایمان نسبت به سایر استان ها ۶۰ درصد پایین تر است.

مدیر هتل المپیک باقری یاسوج گفت: هتل همتراز هتل المپیک یاسوج در اصفهان شبی تا ۶ میلیون تومان کرایه اتاقش است درحالیکه ما به ۲ میلیون تومان هم نمیرسد.

وی افزود: تورهایی را برای بازدید از اماکن سیاحتی، زیارتی و جاذبه های طبیعی و تاریخی از طریق تور لیدرها پیش بینی کنیم، نمایشگاه صنایع دستی را نیز در ایام نوروز در هتل المپیک یاسوج داریم.

وی برای مردم سایر استان ها توصیه ای داشت و گفت:

خواهش میکنم استان هایی در نزدیکی ما هست اصفهان و شیراز در نهایتا ۳ ساعتی ما، اگر مردم بخواهند به شمال بروند ۱۰ ساعت در مسیر هستند و با هزینه های بالا، اما این امکان در کهگیلویه و بویراحمد با هزینه های بسیار پایین تر و به صرفه تر فراهم است.

توکل آزادی از ضرورت توجه مسافران به یک موضوع مهم گفت و افزود: درخواست دارم از افرادی که تابلوهای اجاره خانه دارند مراجعه نکنند، مردم این افراد قابل اعتماد نیستند و گاهاً شاهد بروز برخی اتفاقات برای برخی مسافران هستیم و این یعنی اینکه باید گردشگران محترم مراکز رسمی و قانونی را برای اقامتی ایمن برگزینند.

پی نوشت:

مجتمع هتل المپيک باقری یاسوج یکی از جامع ترین مراکز تفریحی و اقامتی جنوب کشور است، استخر، ماساژ،  سالن های بدنسازی، بیلیارد،  بولینگ، شهربازی،رستوران گردان، سالن جشن، سالن تولد کودک، کافه های سنتی و به روز و اتاق های دنج  بخسی از امکانات این مجتمع آنهم در بهترین نقطه شهر یاسوج است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359537
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما