دوشنبه 14 اسفند 1402 - 11:38

قابل توجه رئیس جمهور و مقامات ارشد نظام/ در کهگیلویه و بویراحمد؛ افتخاری که رقم خورد و ظلم هایی که هست..

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

انتخابات یکی از مظاهر مهم حمایت از هر دولت و نظامی به شمار می رود.

در ایران به واسطه شرایط خاصی که دارد و تلاش های همه جانبه ای که دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات صورت می دهد این اهمیت دو چندان است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار شد و در نهایت طبق آمار ها، کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حدود ۷۰ درصدی (که البته اگر زمان انتخابات تمدید میشد این درصد بیشتر هم میشد) رتبه نخست کشور را داشت.

این مشارکت در مجموع موجب آبرو و اعتبار برای کشور می شود به ویژه از آن جهت که سرجمع مشارکت کشور را نیز بالا می برد.

این مشارکت اما هم پیام دارد و هم وظایف و تعهدات نظام و دولت را در قبال این استان سنگین تر می کند.

اگر مردم با وجود همه گلایه ها و نقادی ها آمدند دوست داشتند صدایشان را رسا به ایران برسانند و آن صدا هم چیزی نیست جز اینکه کهگیلویه و بویراحمد باید در حد همین افتخار و آبرو آفرینی دیده شود.

مردم این استان چیز زیادی نمیخواهند، می خواهند دیده و شنیده شوند، میخواهند فرزندانشان با توسعه صنعت، کشاورزی و توریسم به جای کارگری در عسلویه در استان خودشان مشغول به کار شوند، میخواهند سدهایی که به نام این استان است به کام آنها هم باشد، می خواهند بهره مند از منافع نفت و گاز و جنگل و آب های خودشان شوند.

مردم زیرساخت می خواهند، مردم بیزار از زمانبر شدن پروژه ها هستند( برخی پروژه ها گاها تا ۳۰ سال زمانبر شده)، استفاده از نخبگان این استان در سطح ملی یک دغدغه است.

چطور است مستمراً فرزندان دیگر استان ها که امروز یک سوم اینجا مشارکت در انتخابات نداشته اند باید در رأس امور باشند اما کمترین میزان استفاده از نخبگان ملی را باید برای کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم؟!

این مردم آمدند اما مشروط ، مشروط به اینکه مطالباتشان دیده و شنیده شود و امیدواریم در ادامه این مهم محقق شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اگر قرار بود دیده شود تا الان دیده می شد

  2. سجاد گفت:

    سلام
    بدون شک اگه یک درخواست مهم وبه حق تاالان داشته اید همین چندتیترهستش .ممنون ازشما بویرنیوز.

  3. م پ گفت:

    اتفاقا چون همیشه این استان دراین بخش،جلوتر از همه بوده این موضوع توجیهشون کرده که در هرصورت این استان هستن برای این مسائل پس خودمون درگیر درد اینجا نکنیم بجای بایدرسیدگی کنیم که سرصدادارند ومعارضاتوحل کرد پس منتظره معجزه برا این موضوع نباشید ولی بازم خوبه در این موضوع مثل فقر وفلاکت بیکاری و…..رکورد داریم

  4. ..... گفت:

    واقعا نمی‌دونید چرا ؟ چون در اون استانها مسئولین ضعیف حکمرانی نمیکنن از انسانهای شایسته در عمران آبادانی استانشون بکار میبرند و در فکر استانشون هستن. ولی متاسفانه در این استان هرکی بفکر صندلیشه وبه ریش مردم بدبخت این دیاربه راحتی میخندند ، خانم و آقای محترم که این ادعا رو داری بودجه اون استانها رو هم بیارن تو این استان شک نکن یه شبه هاپولی میشه توسط همین آقایان بی کفایت

دیدگاه شما