دوشنبه 14 اسفند 1402 - 8:15

یک نکته اخلاقی مهم از رفتار تاجگردون برای نامزدهای انتخابات در حوزه های بویراحمد و کهگیلویه 

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

یادداشت مدیرمسئول: تعدادی از نامزدهای انتخاباتی بویراحمد و کهگیلویه با حملات بی سابقه به فرایند انتخاباتی که خود نیز از این فیلتر و فرایند عبور کرده و شانس حضور در آن را یافته اند، فضای استان را با التهابات جدی روبرو کرده اند.

این افراد با بیانیه های تند و اما بدون ارائه سند و مدرک اتهامات جدی به انتخابات زده اند و دستگاه های نظارتی و اجرایی را مقصر نتایج به دست آمده دانسته اند.

اما چند نکته:

شاید تخلفاتی هم بوده که اتفاقا بویرنیوز مواردی را هشدار داد و البته با ورود سریع دستگاه های امنیتی و قضایی برخورد شد ، اما اینکه نتایج و کل فرایند انتخابات زیر سوال برود بازی در میدان دشمن است.

از طرفی همه نامزدهای مطرح در صندوق ها و مراکز اخذ رای نیرو و نماینده داشته اند در دو شهرستان که اتفاقا اکثریت هیئت های اجرایی نیز از مخالفان افراد پیروز این فرایند بوده اند!

همه ماجرای اخراج تاجگردون از مجلس یازدهم را به خاطر داریم.

غلامرضا تاجگردون با رای اکثریت مردم به مجلس راه یافت و در آنجا با استناد به ادله ای که هیچگاه ثابت نشد به صورت ناجوانمردانه اعتبارنامه اش را رد کردند.

او با وجود اینکه آرای قاطع مردمی را داشت اما در ۴ سال حتی یک پیام تحریک آمیز منتشر نکرد و هواداران او نیز وقتی این رفتار را مشاهده کردند ترجیح بر سکوت دادند و حتی در انتخابات میان دوره این شهرستان مشارکت کردند.

این حق مسلم از دست رفته را امروز در کنار ادعاهای برخی نامزدها بگذاریم بیشتر متوجه تفاوت و صبر تاجگردون با سایرین میشویم‌.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359512
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    موحد هم دو دور قبل رد صلاحیت شد و هیچگونه پیام تحریک آمیزی منتشر نکرد و در این رقابت تمام نامزدهای رقیب بدترین توهین ها را به وی داشتند ولی کوچکترین عکس العملی از خود نشان نداد .

دیدگاه شما