یکشنبه 13 اسفند 1402 - 15:43

بیانیه بزرگواری درباره انتخابات؛ تا پای جان پیگیری می کنم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با صدور بیانیه ای گفت: تا پای جان، موضوع سلامت انتخابات و این آرایش خطرناکی که انجام شد و بارها تذکر دادیم را پیگیری و به پشتوانه مردم و نهادهای انقلابی احقاق حق خواهم کرد.
به گزارش”بویرنیوز”،  متن بیانیه “سید علیمحمد بزرگواری”  بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و شریف شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده
سلام علیکم و رحمت الله

از صمیم قلب و با تمام وجود از حضور آگاهانه و پر شور شما در انتخاب روز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم؛ حقیقتا شما مردم مومن و انقلابی، برای تحقق اهداف مقدسی که جریان مردمی تغییر در کهگیلویه بزرگ آغاز کرده بود، سنگ تمام گذاشتید و حجت را بر همگان به ویژه بنده به عنوان خادم خود تمام کرده‌اید.

دست همه شما را چه آنان که به بنده رای دادند و چه آنان که به دیگر رقبا رأی پاک دادند را می‌بوسم و قدردان شما خواهم بود.

بدون شک، آرای پاک و خالصانه شما مردم برای آنانی‌که دل در گرو تغییر و نجات کهگیلویه بزرگ داشتند و دارند، پیامی روشن داشته است اما متاسفانه بار دیگر عوامل زر و زور و تزویر بر سر راه اراده مردم، سنگ گذاشتند و مانع از تحقق اراده ملت بر سرنوشت خویش شدند.

در این مجال کوتاه، ضمن تاکید بر عهدی که با شما مردم بستم محضر یکایک مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اعلام می‌دارم که برای دفاع از حقوق شما تا پای جان پیگیری و مقاومت می‌کنم و اعتراض جدی مردم را همراه با مستندات محکم و روشن از تخلفات گسترده در انتخابات را از طریق مراجع قانونی و حتی دفتر مقام معظم رهبری پیگیری و دنبال خواهم کرد و با هیچ توجیه و بهانه‌ای اجازه تضییع حقوق مردمی را که عاشقانه برای تغییر و عبور از وضع موجود به پای صندوق های رأی آمده بودند را نخواهم داد.

مردم شریف کهگیلویه بزرگ، بنده قرار بود، نماینده شما شوم و از حقوقتان دفاع کنم اگر اکنون در روز روشن شاهد پایمال شدن حقوق شما باشم و از آرای شما صیانت نکنم هرگز نماینده خوبی برای شما نخواهم بود بنابراین شک نکنید که سید علی‌محمد بزرگواری تا پای جان، موضوع سلامت انتخابات و این آرایش خطرناکی که انجام شد و بارها تذکر دادیم را پیگیری و به پشتوانه مردم و نهادهای انقلابی احقاق حق خواهم کرد.

رجا واثق دارم که افراد خداترس و باتقوایی در نهادهای نظارتی از جمله شورای نگهبان و نهادهای اطلاعاتی هستند که همراه با توده‌های مردمی اجازه دست‌درازی به آرای مردم را نمی‌دهند و به اعتراضات موجود رسیدگی خواهند کرد.

از همه هواداران و عموم مردم انتظار دارم تا زمان اعلام رسمی رسیدگی به اعتراضات و تایید یا ابطال انتخابات صبور و برای احقاق حق خود امیدوار باشند.

خادم شما
سید علی‌محمد بزرگواری

صبح خرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یعنی اگر شما قبول بودید سلامت انتخابات تضمین بود و حالا نیست خود شما هم قبلا در همین سیستم انتخابات به مجلس رفته بودید.
    در همه انتخابات این شبهات از طرف کاندید شکست خورده مطرح شده است.
    حتی کسانی در دهدشت با خرید رای به اسم موحد اقدام و رای را برای بزرگواری می نوشتن!!1

  2. ناشناس گفت:

    سال ۸۸ که موحد رفت ب بهبهان اگه همی موحد نبود ت از آخر اول می شدی

  3. گل اقا گفت:

    کر بشی سر جات چی منش نی

  4. ناشناس گفت:

    بقول مهدی جمع کن بساطت را.

  5. رز گفت:

    غیربهرام تاجگردون بزرگ همه شماهاتاالان باپول رفتید

دیدگاه شما