شنبه 12 اسفند 1402 - 9:37

رأی به بهرامی رأی به پایان قومیت گرایی در بویراحمد، دنا و مارگون بود/همه مردم برنده شدند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

محمد بهرامی با کسب حداکثر آرا پیروز انتخابات بویراحمد،  دنا و مارگون شد.

در باب این پیروزی چند نکته قابل توجه است:

ابتدا باید تشکر کرد از زحمات مهدی روشنفکر،  نماینده پیشین مردم که با وجود تحریم، کرونا و سایر شرایط حاکم بر کشور برای منطقه تلاش کرد .

واقعیت این است شرایط بویراحمد به سمت و سوی قومیتی رفته بود، آسیبی که تبعات آن شامل همه مردم می‌شد.

در بویراحمد،  دنا و مارگون طوایف مختلف و شهروندان غیر بومی هستند، این‌منطقه عقبه بزرگ و پر افتخاری دارد و همه مردم در همه گروه ها، طوایف و ایلات در این تاریخچه پر افتخار شریک و دخیل هستند و طبيعتا پیروز انتخابات هم متعلق به همه آنهاست.

آقای دکتر ، رأی به شما رأی به پایان دادن قومیت گرایی، طایف گرایی و انحصار طلبی بود و در ادامه خواست مردم از شما نیز توجه به این امر مهم و دیدن منطقه بعنوان بویراحمد واحد و یکپارچه است.

یادواری یک موضوع را خالی از لطف نمیدانم، در زمان تصدی بهرامی در شهرداری یاسوج اعضای شورا از طوایف مختلف بودند و مراجعان او نیز همینطور ، بسیاری از اعضای شورای آن موقع  همچنان دوست او هستند و حتی برخی از آنها در این دوره لیدرها ایشان بودند، مردم و مراجعان نیز به نیکی از مدیریت مردمی او در شهرداری یاد می‌کنند ، این موضوع نوید بخش این است که می‌توان اميدوار به پایان شرایط خطرناک و مسموم طایفه گرایی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359478
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اتفاقا رای سه کاندید مطرح بویراحمد ازروی طایفه گری بود الکی تجزیه و تحلیل نکنید

  2. ناشناس گفت:

    پیروزی دکتر بهرامی را تبریک می نمایم انشالله همانطور که در زمان معاونت دانشگاه آزاد یاسوج و شهردار یاسوج موفق بودند در این سمت جدید هم موفق باشند . طرفدار از شیراز

  3. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    تیتر بسیار بجا و واقعی رو زدید یقینا این انتخاب(انتخاب بهرامی) یعنی نه به طایفه و قوم گرایی بویراحمد بزرگ نیازمند به چنین تغیری بود و الحمدالله مردم تعین تکلیف کردند و پایان دادند به فتنه تفرقه …

  4. میهمان گفت:

    با تشکر از بویر نیوز
    آقای روشنفکر الگوی مناسبی برای آقای بهرامی است از جهت اینکه هر عملکردی را مردم پاسخ می دهند، خیلی ها از جمله خود من فکر می کردم نماینده فعلی برای ۴ سال دیگر انتخاب می شود اما واقعا مردم با کسی تعارف ندارند، پس آقای بهرامی به هوش باشیده مردما عملکرد شما را برای دوز بعد ارزیابی خواهند کرد.

  5. دکترای مدیریت بازرگانی گفت:

    بنده رای دادم به دکتر بهرامی مبنا قومیت وقبیله گرایی نبود مبنای انتخاب ایشان مدیریت وتخصص هست که علم ان را هم دارد

دیدگاه شما