جمعه 11 اسفند 1402 - 16:58

مشارکت در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون چقدر بوده؟

بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر واجدین شرایط در انتخابات که معادل یک پنجم جمعیت استان است در انتخابات شرکت کرده اند که نسبت به سایر استان ها مشارکت بالایی داشتیم.

سید علی احمدزاده روز جمعه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: مردم ولایی و شهیدپرور استان با شور و نشاط بالایی در صفوف فشرده پای صندوق های رای حضور دارند.

وی افزود: مردم از فرصت استفاده کنند و زودتر در شعب اخذ رای حاضر شوند، هم اینک روند رای گیری در تمام نقاط استان با آرامش در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طبق آخرین رصدهای که توسط سامانه انجام گرفت تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر واجدین شرایط در انتخابات که معادل یک پنجم جمعیت استان است در انتخابات شرکت کرده اند.

احمدزاده تاکید کرد: سرعت مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای رضایت بخش است، صندوق های رای در همه مناطق استان فعال است.

وی گفت: ایراداتی در چند صندوق اخذ رای وجود داشت که رفع شده است و رای‌گیری در همه شهرستان ها در حال انجام و صندوق های رای در همه روستاها مستقر است و جای نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امنیت در صندوق های اخذ رای برقرار است، ادامه داد: ازدحام مردم در برخی شعب را شاهد هستیم که از صبر و حوصله آنها تقدیر و تشکر می کنم.

احمدزاده اضافه کرد: روند برگزاری انتخابات رضایت بخش و موضوع نگران کننده ای وجود نداشته و گزارش نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم با همدلی و آرامش رای خود را به صندوق انداختند و در هیچ یک از حوزه های موردی که بخواهد خللی ایجاد کند نداشتیم، ارتباطمان با فرمانداران و بخشداران برقرار و مرتبط آنجاها را رصد می کنیم.

وی افزود: تجلی جمهوریت حضور مردم در انتخابات است و با حضور در پای صندوق های رای جمهوریت را اثبات می کنیم.

احمدزاده تصریح کرد: جمهوری اسلامی کم دشمن ندارد و چشم طمع آنها به سرمایه‌های ملی ‌ و سرزمینمان است که همه ما ایرانی‌ها برای اینکه این نقشه ها نقش بر آب شود باید پای کار باشیم و نباید غفلت کنیم .

وی ادامه داد: از همه مردم برای حضور در پای صندوق های رای در ساعات آینده دعوت می کنم و امیداست به مانند دوره های گذشته رتبه اول مشارکت را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۸۷۱ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای ساکنان ۲ هزار و ۳۰ نقطه استان در کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است.

۶۴ نامزد مجلس شورای اسلامی و ۲ نامزد مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359462
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما