جمعه 11 اسفند 1402 - 13:46

جزییات حمله به دو فعال ستاد انتخاباتی «بهرامی» در یاسوج/ ضرب و شتم بازرس شورای نگهبان در پاتاوه

بویرنیوز؛ شب گذشته دو تن از فعالان ستاد انتخاباتی «محمد بهرامی» در بازگشت به شهر یاسوج مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفتند.

محمد قائمی از چهره های شاخص ستاد انتخاباتی بهرامی به همراه اژدی داستار دو فردی بودند که مورد سوءقصد قرار گرفتند.

داستار در خصوص جزییات این حادثه گفت: حدود ساعت ۱۲:۳۰ پنجشنبه شب (بامداد جمعه) من و آقای قائمی در حال بازگشت به شهر یاسوج بودیم که متوجه شدیم خودرو پژو پارس سفیدرنگ در حال تعقیب ما هست.

وی ادامه داد: تعقیب و گریز ادامه داشت تا اوایل شهر و روبروی دانشگاه آزاد یاسوج که این خودرو با بستن و مسدود کردن جاده، خودرو ما را متوقف کرد و چهار جوان که به نظر می رسید سن آنها بین ۱۸ تا ۲۵ سال است با اسلحه کلاشینکف از پژو پارس پیاده شدند و به سمت ما شلیک کردند.

داستار گفت: من و آقای قائمی از خودرو پیاده شدیم و این افراد چند گلوله به اطراف ما شلیک کردند. ما نیز به سمت آنها رفته و با هم گلاویز شدیم اما گویا می دانستند در شهر هستند و برای همین چند دقیقه بعد سوار خودرو شده و از محل متواری شدند.

داستار ادامه داد: در فرصت به وجود آمده از پلاک این خودرو فیلم گرفتیم و بلافاصله موضوع را با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در جریان گذاشتیم و اقدامات آنها در حال انجام است.

وی بیان داشت: خوشبختانه در این سو قصد آسیبی به ما نرسید و به نظر می رسید اگر در بیرون از شهر و یا بیابان این اتفاق می افتاد معلوم نبود چه بر سر ما می آمد.

وی از مجموعه عوامل انتظامی و قضایی خواست که با افرادی که رعب و وحشت ایجاد به قصد اخلال در انتخابات ایجاد می کنند برخورد جدی کند.

ضرب و شتم سربازرس شورای نگهبان در پاتاوه

در همین راستا نیز شایعاتی مبنی بر ضرب و شتم یکی از عوامل شورای نگهبان به دست افتونیوز رسید که با بررسی و راستی آزمایی این خبر نیز تایید شد.

دارا رامشگر در گفتگو با افتونیوز گفت: سربازرس ویژه شورای نگهبان در شهر پاتاوه هستم و امروز صبح برای انجام وظایف قانونی که برعهده اینجانب بود به صندوقهای مشخص شده رفتم.

وی ادامه داد: در همین راستا و در حین وظیفه محول شده از سوی شورای نگهبان، تعداد پنج تا شش نفر از افراد ناشناس به ضرب و شتم اینجانب پرداختند.

وی ادامه داد: این موضوع گویا در راستای ایجاد رعب و وحشت و اخلال در برگزاری انتخابات انجام شده است.

رامشگر در خصوص اقداماتی که پس از ضرب و شتم روی داد افزود: بلافاصله با نیروی انتظامی، عوامل دادگستری، عوامل فرمانداری و دادستان دنا تماس گرفته و موضوع را به صورت تلفنی به آنها اعلام کردم.

وی در پایان گفت: از مجموعه استانداری و فرمانداری و نیروی انتظامی انتظار می رود با این افراد که قصد اخلال در انتخابات و ایجاد رعب و وحشت دارند برخورد کرده و نظم و امنیت را در همه نقاط برای مردم تامین کنند. افتونیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما