جمعه 4 اسفند 1402 - 23:23

نستهن مقدم: کسانی که تخصصی ندارند چرا آمدند/من باران امید هستم و برخی ها به دنبال حذف من هستند/انتقاد از یک رویه زشت در انتخابات بویراحمد 

بویرنیوز – نستهن مقدم؛ نامزد انتخابات بویراحمد،  دنا و مارگون در جمع طرفدارانش :

کسانی که می‌خواهند پای صندوق رای بیایند، نمایندگان خود را در این دوره مجلس از طریق این مناظره‌ها دنبال می‌کنند و حتما تصمیم درستی خواهند گرفت؛ تا تکرار وضع قبل نباشد و به وضع موجود پایان دهند. شک ندارم اگر این چنین است تائید بفرمائید (تشویق حضار)

در چندماه گذشته بعضی از رقبای انتخاباتی در کاروان‌هایی که راه می‌انداختند خودشان را پیروز انتخابات دانشته و یا سعی داشتند که رقیب خود را از طریق تریبون‌ها تخریب کنند. ما راغب بودیم که برای فتح هر کرسی باید اخلاق، انصاف، سرفرازی مردم و قضاوت خویشان را رعایت کنیم اما بی‌شک رقبا این کار را نکردند.

مثلثی به اسم برمودا در جهان وجود دارد که هرچیزی در مسیر این مثلث قرار گیرد محو می‌شود؛ هنوز راز و رمز این مثلث برمودا برای دانشمندان ثابت نشده است. سه کاندیدا عزیز حوزه بویراحمد، دنا و مارگون همچون مثلث برمودا هستند، این مثلث‌ می‌گوید «مقدم نباید بعنوان کاندید بیاید» یعنی باران نیاید! دیگر مثلث می‌گوید «اگر بیاید ما بازنده انتخابات هستیم» خوب بازنده باشید! من باران رحمت هستم.

برخی از آقایون در مناظرات انتخاباتی ادعا کردند که «من تخصصی در موضوعات ندارم» اشرافیت به مباحث مهم اقتصادی، سرمایه گذاری، صنعتی و ثروت‌های عظیم نیاز این استان است اگر اطلاعاتی ندارید برای چه می‌آیید.

معتمدین عزیز گنجینه‌های ارزشمند خانواده‌ها، ایل‌ها و فامیل‌ها هستند؛ چرا یک معتمد و شخصیت ریش سپید را در چهار قاب دوربین‌تان می‌اندازید و می‌گویید «فلانی به فلانی پیوست» فردا عکس با عزیز دیگری می‌گیرید. این‌ها بداخلاقی است. سرمایه‌های عظیم اجتماعی را خدشه‌دار می‌کنید. اعتماد بین بزرگان و افراد نخبه استان از دست می‌رود مردم دیگر به آن‌ها اعتماد ندارند.

سوال اینجاست که مگر معامله در کار نیست؟ چطور لیدر فلان کاندید یک شبه جای دیگر می‌رود و بعد از ده روز دوباره نظرش را تغییر می‌دهند. چرا اصرار می‌کنید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359253
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امین گفت:

    خوبی متخصص ، بی سواد ترین فرد ممکن چه از لحاظ علمی چه سیاسی خود شخص شخیص شما هستید

دیدگاه شما