جمعه 4 اسفند 1402 - 23:02

بهرامی: ما برای اشتغال‌ برنامه داریم/ نماینده مرکز استان نماینده همه مردم کهگیلویه و بویراحمد است

بویرنیوز؛ محمد بهرامی در دیدار با مردم شهرستان مارگون با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دو انتخابات در پیش رو داریم در کنار انتخابات مجلس انتخابات خبرگان رهبری را داریم توقع داریم همه عزیزان از آیت الله ملک حسینی حمایت کنند .

بهرامی ادامه داد: طی روزهای اخیر عزیزان زیادی تماس های تلفنی با بنده جهت درخواست جلسه داشتند که به دلیل کمبود وقت امکان حضور در تمامی جلسات وجود ندارد همین که لطف و محبت دارید کافی است و ما سپاسگذار و قدردان هستیم جلسات را یادداشت می کنیم و پس از جلسه خدمت همه عزیزان خواهیم رسید .

وی خاطرنشان کرد: حضور ما در مارگون افتخار است درود می فرستم بر نگین سفلی و قطب مهم صنعتی استان سلام می کنم و بر شیرمردان و شیرزنان بزرگواری که حضور دارند سلام می کنم و اعلام می کنم که بر مشکلات شما اگاه هستیم برای درمان دردها آمده ایم .

وی در ادامه به حواشی ایجاد شده در خصوص شیخ ایرج جمالسیرت اشاره کرد و گفت: از وفادارای و بزرگواری و دردمندی حاج آقا جمالسیرت تشکر می کنم ۱۸ سال ما مثل یک برادر دوست هستیم و در کنار هم زندگی کردیم ،از ویژگی این عزیز جسارت و شهامت است شاید برای خیلی از ماها خللی وارد شود برخی شبها به نتیجه ای رسیده ایم و فردا صبح نظرم عوض شد این ذات همه ما است .

وی سفلی و علیا را جدانشدنی خواند و گفت :جناب اختری فرمود بعد از ۴۰ سال سفلی و علیا کنار هم نشستیم اما من می گویم ما یک قرن افتخار فامیلی داشتیم بیشترین فامیل های بزرگ سببی را نسبت به ایل بزرگ تامرادی داشتیم قبل از تولد من بزرگان ما مراوده داشتند همتای سیاسی بودند و در راستای عزت مردم استان در حوزه های مهم با هم تصمیم می گرفتند ما ریشه در این خاک داریم و نسبت به ان بی تفاوت نیستیم و سرنوشت همه ما با هم گره خورده است .

شهردار اسبق یاسوج اضافه کرد: چند سالی است که شهرستان مارگون مصوب شده اما هنوز ادارت مستقر نشدند و شورای اداری کاملی وجود ندارد بخشداری زیلایی مصوب شده الان بخشدار زیلایی باید در کنار فرماندار مستقر شود بزرگترین سرمایه گذار در حوزه گاوداری صنعتی اعلام امادگی کردند بخشی از کارها را انجام دادند اما بدلیل کم کاری و بدتدبیری ها رها کردند و رفتند من بالا که امدم نگاهم به جوانان افتاد این عزیزان نه اینکه نه برای تجمع امدند این زمین ورزشی و فوتبال آنها است مسئولین شرمتان باد ..

محمد بهرامی یادآوری کرد: من گفتم قطب صنعتی استان کارخانه سیمان مارگون است شهرک صنعتی داریم اما دریغ از یک کارخانه صنعتی ،کشورهای دنیا به صنعتی ،توسعه یافته، در حال توسعه بر اساس دآرمد ها تعاریفی دارند اما ما اینجا سرمایه گذار داریم زمینه ها وجود دارد اما بی تدبیری اجازه نمی دهد .

وی در خصوص بحث جغرافیایی و طایفه گرایی بیان کرد:من نماینده طایفه خاصی نیستم فردا همه مردم استان و همه ملت بزرگ استان ما را باید نماینده خودشان بدانند متاسفانه بداخلاقی می کنند و نقد می کنیم می گوییم نماینده شهر یاسوج متعلق به همه مردم استان است کسی که نماینده مرکز استان است نماینده همه مردم استان است این صدا را به گوش همه مردم استان برسانید .

در زمینه اشتغال هیچ کدام از این مسئولین به اندازه ما شغل ایجاد نکردند و مطمئن باشید برای شغل شما ما طرح و برنامه داریم یک نگرانی مردم بخصوص منطقه سفلی اشتغال است می گویند ما کسی را نداریم چند فرزند تحصیل کرده بیکار داریم مردم بدانید اولویت ما در حوزه اشتغال متعلق به محرومان است همانطور که در بحث واگذاری ۱۸۰۰ غرفه در جمعه بازار اولویت بر نیازمندان بود .

در بحث زیرساخت ها،در زیلایی و سیلاب کلوار هنوز جاده مناسب نداریم،  من قول می دهم نسبت به بقیه رقبا بهتر می توانم این کار را انجام دهم و در پایان ۴ سال دوره نمایندگی شما مطمئن باشید که این مورد دیگر دغدغه مردم منطقه نخواهد بود .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359243
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهمن گفت:

    ۱۰۰درصد دکترمحمد بهرامی

دیدگاه شما