جمعه 4 اسفند 1402 - 22:50

خبرهای خوب هواشناسی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز؛ گفته کارشناس هواشناسی: هفته پیش رو ۲ سامانه بارشی استان کهگیلویه و بویراحمد را فرا می گیرد.

خالدی گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی طی امروز جو استان پایدار خواهد بود.

وی افزود: هفته پیش رو جو استان تحت تاثیر ۲ موج بارشی قرار خواهد گرفت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: موج اول از عصر شنبه تا اواخر وقت یکشنبه خواهد بود و بنابراین در طی این مدت در قالب مناطق بارش باران، گاهی رگبار، رعد و برق، افزایش سرعت باد و در پاره‌ای مناطق استان بارش برف پیش بینی می‌شود.

خالدی اضافه کرد: پیرو هشدار زرد صادر شده، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، پدیده مه و کاهش دید و آسیب به تاسیسات دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه موج دوم بارشی هم از اواخر روز شنبه سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه است گفت: به لحاظ دمایی از روز شنبه روند کاهش دمای بیشینه مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی برای فردا شنبه، قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر از اواخر وقت بارش باران و رگبار و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف و در برخی مناطق مه آلود پیش بینی کرد.

وی اضافه کرد: برای یکشنبه نیز آسمان ابری همراه با بارش باران و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف و در برخی مناطق احتمال تگرگ و در برخی ساعات مه آلود پیش بینی می شود.

خالدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته لنده با پیشینه دمای ۲۰ و ۸ دهم درجه سانتیگراد گرم‌ترین و مارگون با کمینه دمای منفی یک درجه سانتیگراد سردترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد بود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359240
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ستایش گفت:

    سایت خیلی خوبی هست و تمام اخبار رو به موقع میزند به صورت دقیق

دیدگاه شما