پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 10:25

کنایه های سنگین منتظریان به نماينده فعلی بویراحمد

بویرنیوز؛ ، کاندیدای انتخابات، نیز در این نشست با تأکید بر‌ایستادگی در مقابل فساد، گفت: باید برای حل مشکلات جوانان، از جمله ازدواج آسان، تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مشکل استان سوءمدیریت است که منجر به بی‌عدالتی شده است، گفت: باید نخبگان مسئولیت‌ها را به دست بگیرند.

استفاده از موقعیت طوایف برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد

منتظریان با تأکید بر ضرورت استفاده از موقعیت طوایف برای پیشرفت استان، گفت: ما سعی کردیم همه طوایف را در کنار هم قرار بدهیم.

نماینده‌ای که منافع استان را در سطح ملی ببیند

وی با بیان اینکه نماینده باید کسی باشد که منافع استان را در سطح ملی ببیند، گفت: نباید کرسی‌های مجلس را به راحتی در اختیار کسی بگذاریم که خود نمی‌داند برای چه به بهارستان راه پیدا کرده است.

پاسخ به عملکرد نمایندگان فعلی

منتظریان خطاب به نمایندگان فعلی مجلس، گفت: شما در طی ۴سال چندبار به میان دانشجویان و اصحاب رسانه رفتید و گزارش عملکرد داده‌اید؟ چرا دوماه مجلس را ر‌ها کرده‌اید و خانه به خانه می‌گردید؟

استفاده از ظرفیت‌های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی استان، گفت: اگر تنها طبیعت استان در دست استان خلاقی بود از آن به بهترین شکل ممکن بهره می‌برد.

منتظریان با بیان اینکه دولت دوبار در این دوسال به استان سفر کرده است، گفت: این سفر‌ها چه سودی برای بویراحمد داشته است؟ نمایندگان باید به جای اینکه خود مطالبه‌گر باشند باید بگویند در این چهارسال چه کرده‌اند.

رئیس جمهور این کشور دوباره به استان سفر می‌کند و ابر پروژه وی برای افتتاح، کارخانه‌ای است که ده‌ها سال پیش ساخته شده بود.

انتخاب اصلح با استفاده از مناظره‌های تلویزیونی

وی با تأکید بر استفاده از مناظره‌های تلویزیونی برای انتخاب اصلح، گفت: مردم باید با استفاده از مناظره‌های تلویزیونی به کاندیدای مناسب و اصلح برسند.

مقصر وضعیت درمان و پزشکی استان

منتظریان در خصوص وضعیت درمان و پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: من دکتر جاودان سیرت را مقصر وضعیت درمان و پزشکی نمی‌دانم بلکه کسانی که خون به جگر مدیران و معاونین برای عزل و نصب‌ها می‌کنند را مقصر می‌دانم.

خرید رای دانشجویان و مردم

وی با اشاره به خرید رای دانشجویان و مردم، گفت: برای دانشجویان ننگ است که در خوابگاه‌ها بخواهند با شارژ رأی او را بخرند باید مطالبه دانشجویان را درک کنند. برای مردم زشت است که هویت و شناسنامه او را با یک میلیون تومان بخرید قران به دست می‌گردند و سعی در خریدن هویت و شناسنامه مردم دارند.

خانه ملت، صدای رسای مردم

منتظریان با تأکید بر اینکه خانه ملت باید صدای رسای مردم باشد، گفت: به این کشور با وجود نخبگان و منابع عظیم ظلم شده است باید سعی در حل مشکلات مردم داشته باشیم.

مشکلات جاده‌ای و محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به مشکلات جاده‌ای و محرومیت استان، گفت: در می‌مند دختری نامه‌ای به دستم داد که چون جاده خراب بود و نتوانستند مادربیمارش را به بیمارستان برسانند بنابراین او را از دست می‌دهد، شنیدن این درد‌ها مایه تأسف است زیرا کهگیلویه و بویراحمد در کنار استان‌های همجوار مظلوم واقع شده است.

در این نشست، اساتید دانشگاه، نخبگان و اقشار مختلف مردم به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات و ویژگی‌های نماینده اصلح پرداختند.

منتظریان: مردم اگر مناظره‌ها را ببینند آبرو برای شما نمی‌ماند

فعال سیاسی گفت: دیروز برخی‌ها (روشنفکر در جمع هواداران خود گفته بودمردم مناظرات را ببینید که چگونه فرزند آنها مظلوم اما قدرتمند ظاهر شده) در تریبون‌هایشان اعلام کرده بودند‌ای مردم بروید مناظره‌ها را ببینید واقعاً به شما عرض می‌کنم درخواست خوبی کردید. مردم اگر مناظره‌ها را ببینند آبرو برای شما نمی‌ماند.

نادر منتظریان در جمع هواداران خود اظهار کرد: شما با آن کاندید‌های نیابتی‌تان یک سؤال را به شکل منطقی نتوانستید به این مردم پاسخ بدهید. وی افزود: من همینجا دکتر روشنفکر و دکتر بهرامی را دعوت به مناظره می‌کنم که به دانشگاه بیایند و در محضر جوانان بیایند و مناظره بدهیم و به جای اینکه جمع‌های اینچنینی تشکیل دهیم دانشجویان سؤال‌هایشان را مطرح و ما پاسخ بدهیم. منتظریان تأکید کرد: چرا ما اینقدر جوان گریز و دانشگاه گریز هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدار به راه راست هدایت نه کنه اخلاق را رعایت کنید

دیدگاه شما