چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 14:26

برکناری ۲ مدیر دولتی حامی داوطلبان انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز؛ رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از عزل و برکناری دو مدیر دولتی حامی داوطلبان انتخاباتی در سطح این استان خبر داد.

«علی اصغر قلی پور» در گفت و گو با ایسنا گفت: براساس گزارشات دریافتی دو مدیر ادارات شهرستانی استان که در زمینه انتخابات جانبدارانه عمل کرده اند و از داوطلبان نمایندگی حمایت کردند عزل و برکنار شدند، به برخی مدیران تذکر داده شد و به برخی نیز توصیه های لازم شد.

وی اظهارکرد: همچنین حکم و ابلاغ دو نفر از هیئت های بازرسی این استان که در خصوص انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ جانبدارانه رفتار و عمل کردند، لغو شد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جانبداری مدیران دولتی و بازرسان و عوامل اجرایی انتخابات مجلس دوازدهم هشدار داد که مدیران استانی و شهرستانی، عوامل اجرایی و بازرسان انتخابات حق جانبداری از داوطلبان نمایندگی مجلس و استفاده از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبی را ندارند و در صورت گزارش مستند با مدیران متخلف و متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

قلی پور تصریح کرد: ۸۶۶ بازرس برای شعب اخذ رای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده، هر ۱۳ شعبه اخذ رای یک سر بازرس دارد و همچنین ۹ بازرس ویژه برای ۹ شهرستان استان انتخاب شده است.

وی ادامه داد: هیئت های بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد و ۹ شهرستان این استان تشکیل شده اند و جلسات توجهی و آموزشی برای آنها برگزار شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359212
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    اگه راست میگید و جرات دارید اون شیخ آبی پوش منابع طبیعی رو که علنا داره تبلیغ میکنه و مخالفان رو تهدید میکنه برکنار کنید.

  2. دنا گفت:

    نفراول قدو نفردوم صدو😁😂🤣

  3. بخشایش گفت:

    لطفا یه سری به امور عشایر بزنید که مدیر کلش به وضوح تهدید به رای دادن به نماینده فعلی می کنه

دیدگاه شما