سه شنبه 1 اسفند 1402 - 21:42

درخواست قابل تأمل بهرامی از مردم بویراحمد، دنا و مارگون

بویرنیوز؛ محمد بهرامی در جمع مردم سررودشمالی، مهریان، بنسنجان، بلهزار، مادوان، گوشه، گنجه‌ای و ده برآفتاب حضور یافت. محمد بهرامی در جمع مردم سررودشمالی، مهریان، بنسنجان، بلهزار، مادوان، گوشه، گنجه ای و ده برآفتاب حضور یافت. بهرامی گفت: به دلیل فشردگی برنامه‌ها و ترافیکی که وجود دارد، ما دیگر در جمع مردم سررودشمالی، مهریان، بنسنجان، بلهزار، مادوان، گوشه، گنجه‌ای و ده برآفتاب نمی‌توانم جلسه‌ای برگزار کنیم.

محمد بهرامی عصر امروز سه‌شنبه (1 اسفندماه 1402) در جمع مردم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با هم برگزار می‌شود و انتظار ما حمایت همه‌جانبه از حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی است.

بهرامی بیان کرد: من اولاد شاه حسن هستم، این خاک زادگاه من است، فشردگی برنامه‌ها بالا است و نمی‌توانم فعلاً پاسخ تماس تلفنی دوستان را بدهم، خیلی از عزیزان درخواست دیدار و تشکیل جلسه دارند که در این زمان محدود امکان‌پذیر نیست.

بهرامی افزود: به دلیل فشردگی برنامه‌ها و ترافیکی که وجود دارد، ما دیگر در جمع مردم سررودشمالی، مهریان، بنسنجان، بلهزار، مادوان، گوشه، گنجه‌ای و ده برآفتاب نمی‌توانم جلسه‌ای برگزار کنیم، از همین‌جا از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم.

بهرامی گفت: برخی از آقایان از سال‌های قبل تبلیغ می‌کردند که بهرامی رد صلاحیت می‌شود، بهرامی همراه با دولت نیست، مسائل طایفه‌ای را مطرح می‌کردند، امروز همه این موارد شکست خورد.

وی گفت: امروز شهرداری یاسوج، تیم فوتبال و پایتخت طبیعت را نشانه گرفته‌اند، ما جلوی این دوربین‌ها با مردم صحبت می‌کنیم، نمره من و تیمم را در شهرداری مردم دادند، آیا شما با مردم صداقت دارید یا ندارید؟ مراقب قضاوت‌های خودتان مقابل چشمان تیزبین مردم باشید، کسانی که روزی می‌گفتند ما محروم نیستیم و امتیازهایی که از طریق محرومیت نصیب مردم می‌شد از آنها گرفتید. امروز هم پایتخت طبیعت که یک برند برای یاسوج است، مثل امتیاز محرومیت، این برند را هم می‌خواهید بگیرید. برخی‌ها اظهارنظر می‌کنند که پایتخت طبیعت مربوط به شما (یاسوج) نیست، عرض کردم که متعلق به این مردم است، خیلی از شما بزرگ‌تر با آریوبرزن و پایتخت طبیعت مبارزه کردند و اینها آن‌قدر پرقدرت و توانمند بودند که از خودشان دفاع کردند.

بهرامی بیان کرد: هر جا که می‌رویم، می‌گویند شرایط شما در انتخابات خوب است و خیلی‌ها ما را نقد می‌کنند. ان‌شاءالله ۱۱ اسفندماه رأی خود را اول وقت بدهید و تا آخر وقت از رأی خود دفاع کنید. به همت شما عزیزان ان‌شاءالله جشن پیروزی را بگیریم، این جریان تحول‌خواه است و به دنبال این است که شرایط زندگی مردم را عوض کند. همه ما باید تابع قانون باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359196
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    خداییش پرستیژ نمایندگی رو ندارد

دیدگاه شما