سه شنبه 1 اسفند 1402 - 7:50

کنایه تند مهدی روشنفکر به منتظریان، اصولگرایان و اصلاح طلبان بویراحمد

بویرنیوزمهدی روشنفکر در سخنان خود در جمع هوادارانش کنایه هایی به منتظریان و اصلاح طلبان و اصولگرایان بویراحمد زد که در ادامه آمده است:

* برخی خود را پدیده انتخابات می‌دانند اما این در حالی است که در جریان‌شان و توسط بزرگان این جریان آن‌ها را نخواسته و نپذیرفته‌اند.

* برخی در چهل و دوسال مدیریت خود در این استان با عملکرد ضعیف‌شان این استان را به عقب برده و مردم را در محرومیت نگه داشتند و امروز بازی را عوض کرده‌اند و با حربه پول‌پاشی سعی دارند رأی، انتخاب و انتخابات مردم را منحرف کنند.

* در مدت حضور بنده در مجلس بخش عمده‌ای از وقتم را صرف اصلاح کم‌کاری هفت تا ده نفر کردم که سال‌ها سکان مدیریت این استان را در دست داشتند.

* دوران مدیریت برخی مجوز سد‌هایی صادر شد که جای بحث دارد و حال خود منتقد برخی از اقدامات هستند در صورتی که باید جوابگوی عملکرد خود در گذشته باشند.

* عده‌ای با مردم سال‌ها مثل گروگان سیاسی رفتار کرده‌اند، نیاز به معذرت خواهی نیست، مردم را به حال خود واگذار کنید و بگذارید خودشان برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359179
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرزین گفت:

    جناب دکتر اول معنی کلمه پدیده را بفهم بعدا در مورد ضعف صحبت کن!!!!! متاسفانه ضعیف ترین مدیریت در دوران جنابعالی در استان رخ داده در حالیکه الان بایستی بحث از پیشرفت باشد اما شاهد پسرفت بویراحمد و دنای داناپرور هستیم؟؟!!!!!!!!!

  2. احمد گفت:

    اقای روشنفکر خواهشاً دیگه ی‌ تعداد رای قومی داری
    و باهاش میری مجلس
    ( باگ دموکراسی همین جاس)
    دیگه دم از سیاست و رفع عقب‌ماندگی نزن و به شعور ما توهین‌ نکن
    و‌من الله التوفیق

  3. ناشناس گفت:

    ک بره جون خت

  4. علت عقب ماندن شهر یاسوج انتخاب معلمانی هستند که در مورد زیر ساخت شهر هیچ اطلاعاتی ندارند حق الناس این مردم بخشیده نمی شود مثال روشنفکر و حاج حسینی و هدایت خواه و بهرامی مردم فردی پاک و خوب و کار بلد مثل اقای منتظریان رای دهید

  5. ناشناس گفت:

    حالا مثلا وقتت را صرف کم کاری این افراد کردی خب پس گزارش بده چه کار کردی.نخیر جناب روشنفکر شما اکثر وقتت را یعنی بیشترین کارکردت فقط انتصاب نیروهای وابسته به خود و طایفه خود در ادارات بود.یک پروژه به بهره برداری رسیده در این چهار سال داری.دست پیش میگیری پس نیفتی

  6. محسن گفت:

    به شعورمردم توهین نکن.تو نه رای جریانی داشتی،نه پایگاه مردمی،حاصل طایفه گرایی وتفرقه بودی،پدرتفرقه ونفاقی.درمجلس یاخواب بودی یاغایب ،جزدخالت درانتصابات وتعویض آبدارچی وخدمات چه خدمتی داشتی.کل۴سالت اندازه ۱سال حاج زارع وهدایت خواه کارنکردی.عملکرددکتربهرامی هم درشهرداری درخشان بود

  7. سیسخت گفت:

    رای ما دکترروشنفکر….✌

  8. مارگون گفت:

    خدایی روشنفکر با چه رویی صحبت میکنی

  9. ناشناس گفت:

    پوپولیسم و هولوکاست قومیتی

  10. ناشناس گفت:

    شخصی که در عکس کنارت دست به سینه وایساده کیست؟
    پسر دایی جنابعالی است
    شد فرماندار دنا
    برید رتبه کارکرد ایشون و میزان رضایت مردم رو بپرسید

دیدگاه شما