سه شنبه 1 اسفند 1402 - 7:44

موحد رقبا را به مناظره دعوت کرد/برخی وصله ها با ۱۰۰ کیلو سریش هم به ما نمیچسبد!

بویرنیوز– سید محمد موحدنامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  در جمع بخشی از مردم شهرستان لنده با بیان اینکه خودم را مدیون و وامدار این سادات جلیل‌القدر می‌دانم، اظهار کرد: این حضوری که الان ما شاهدش هستیم؛ یعنی اجتماع  سادات بزرگوار خدری که الان بنده محضرشان هستم و مرا مثل همیشه مدیون خودشان قرار دادند،  تازگی ندارد. بسیار خوشحال و خرسندم از این توفیق الهی که در جمع برادران عزیزم، سادات بزرگوار، شجاع، ارزشمند و به‌تمام‌معنا ساداتی که تبلور سیادت‌اند، سادات خدری عزیز بزرگواران و همچنین خواهران ارزشمندم حضور دارم.

وی افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی در طول دوران انتخابات مختلف و متعدد، این حضور بی‌بدیل داشتند؛ و واقعاً بنده به سهم خودم نسبت به این عزیزان احساس دین می‌کنم؛ همانندی که نسبت به همه مردم در  جای‌جای حوزه انتخابیه‌ام احساس دین می‌کنم.
نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: سادات خدری عزیزی که الان بنده افتخار دارم در محضرشان هستم، خواستند در این همایش و در این تجمع اعلان کنند همانند دور یازدهم، تمام‌قد پای‌کار هستند و از خادم خودشان حمایت می‌کنند. این یک خیز و حرکت آشکاری است و من نمی‌دانم با کدامین قلم و بیان و سخن از این محبت و لطف، قدردانی کنم؛ قطعاً زبان بنده الکن از آن است که قدر این بزرگی و آقایی را به جا بیاورد.

وی ضمن تأکید بر رعایت اخلاق، نسبت به بی‌اخلاقی‌های چند روز اخیر واکنش داده و گفت: آدم‌هایی که معمولاً ضعف دارند، ناتوانی دارند یا مشکل دارند، برای اینکه مردم را همراه داشته باشند یا همراه کنند دست به بد اخلاقی‌ها می‌زنند. شما ببینید این روزها در فضای مجازی چه‌کارهایی که  خلاف‌شرع و قانون و  اخلاق و انسانیت است صورت می‌گیرد.  این‌ها به دنبال چه هستند؟  همان‌طور که بارهاوبارها عرض کردم «تحت هر شرایطی، هرگونه بداخلاقی‌ای، کلامی، بیانی یا عبارتی که بخواهند با حرمت و حیثیت مسلمانی آسیبی برساند حرام است و بنده از آن بیزارم»؛ برای اینکه هر که می‌خواهد در جایگاه نمایندگی قرار بگیرد اولین ویژگی‌ای که باید داشته باشد التزام به قانون و مبانی دینی است. می‌بینید شورای نگهبان در خیلی جاها افرادی را به جهت عدم التزام به عملی به اسلام… . کسی که واقعاً می‌آید در یک عرصه، حرکتی را انجام می‌دهد که خلاف قانون و شرع باشد،  این التزام است؟‼  این عدم التزام است؛ خیلی محرض و روشن. این کار خلاف است و بنده به‌عنوان نامزد انتخاباتی از این حرکت‌ها بیزاری خود را اعلام می‌کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش رقبایش را به مناظره دعوت کرد و افزود: به هر طریقی برای اینکه موحد مورد هجمه قرار بگیرد و تضعیف شود به هر چیزی متوسل می‌شوند. یکی از مواردی که الان بین مردم شهرستان لنده مطرح است بحث جاده لنده – تشان است. من در اینجا به مناظره دعوت می‌کنم. هر کسی،  هر مدرکی، هر سندی یا هر نکته‌ای از بنده دررابطه‌با جاده لنده – تشان در اختیار دارد که برای تعطیل‌شدن این پروژه، یا کندشدن روند کار یا در ابهام قرارگرفتن این مسیر، بنده اعلان آمادگی می‌کنم برای مناظره در حضور مردم لنده؛ بالعکس من عرضم این است، در سفر رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مصوباتش جاده تشان – لنده است. چه کسی این را دنبال کرد؟ چه کسی پیگیری کرد تا این مصوبه بیرون بیاید؟ مجموعه اداره استانداری و شخص استاندار و بنده به دنبال این بودیم که بشود مصوبه سفر ریاست‌جمهوری تا اعتبار برایش منظور شود تا زمینه احیایش فراهم شود. کسی که می‌خواهد در یک پروژه مخالفت کند باید یک انگیزه عقلایی وجود داشته باشد. خُب به کدام انگیزه؟ به کدام دلیل من باید مخالف باشم؟

بنده مکتوب دارم  درخواستی را که از آقای دکتر منظور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاون رئیس‌جمهور راجع به جاده  لنده – تشان که چرا این جاده تعطیل شد؟ چرا این‌قدر به طول انجامید؟ این از مطالبات درست و به حق و اساسی این مردم است و این خواسته باید عملی و اجرایی شود.

وی با جمله‌ای طنزآمیز، تضعیف‌کنندگان خود را مخاطب قرار داده و بیان داشت: حداقل دوستانی اگر به دنبال تضعیف موحدند یک مطلبی را مطرح بکنند که بتوانند با ۱۰۰ کیلو چسب سریش(یک نوع چسب قوی) آن را یک وصله‌ای بزنند. این اتهام معنا و مفهوم ندارد. ما پیگیر بودیم موانعی که در این مسیر وجود دارد برطرف بشود. من در روز نطق انتخاباتی‌ام در شهرستان لنده نکاتی را عرض خواهم کرد؛  بحث آمدن فتاح در این شهرستان و اعتباراتی که تنها برای این شهرستان به‌صورت ویژه گرفته شده است؛ هزینه‌هایی که از بنیاد مستضعفان در اینجا گرفته شده است را اعلام خواهم کرد.

نامزد انتخابات مجلس در ادامه بیان کرد: فراموش کرده‌اید در طول سال مردم از معضل قطع برق که هر چند روز یک‌بار آنها را با چالش مواجه می‌کرد؟  همین‌جا در شورای اداری شهرستان بنده با آقای فتاح صحبت کردم و اعلان خطر کردم  به ایشان، که قابل‌تحمل نیست این‌همه اجحاف در حق این مردم. از دفتر وزیر تماس گرفتند و گفتند که وزیر نیرو دستوری صادر کردند به همه معاونینش و گفتند که باید پروژه برق دژ کوه دراسرع‌وقت عملیاتی بشود و  هزینه‌اش را باید  توانیر پرداخت بکند و دیدیم که چند روز قبل این افتتاحیه انجام گرفت و این مشکل نیز برطرف شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359175
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما