دوشنبه 30 بهمن 1402 - 18:59

منتظریان در جمع بخشی از مردم بويراحمد/ارامش را به سيستم اداری برمی‌گردانیم/ اینکه رئیس جمهور بیاید و کارخانه ۶۰ سال پیش را برای ما افتتاح کند درد آور است/ناکارآمدی، فساد و تبعیض را برنمی‌تابیم

بویرنیوز؛ هم اندیشی نادر منتظریان نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با طایفه محمدصادقی ها از ایل تیرتاجی برگزار شد.

همایش هم اندیشی طایفه بزرگ محمد صادقی از ایل تیرتاجی عصر امروز با حضور مردم و جمعی از بزرگان و معتمدین این ایل در دولت آباد برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت اعیاد ماه شعبان و با هدف هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف استان و همچنین انتخابات پیش رو برگزار شده بود، نادر منتظریان نیز حضور داشت.

نادر منتظریان، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع اهالی طایفه تیرتاجی در یاسوج با اشاره به سابقه و پیشینه طایفه تیرتاجی و نقش آنان در سیاست استان گفت:

این طایفه نماینده اخلاق مداری مانند غلام محمد زارعی را به مجلس فرستاد. نام نیک زارعی در تمام این حوزه هست. او انسانی اخلاق مدار و زمان شناس بود. و انشالله باید در سطح ملی از وی استفاده شود. ایل تیرتاجی، ایل نماینده ساز است و افتخار می‌کنم که میهمان شما هستم.

وی در ادامه از آیت الله ملک حسینی حمایت کرد و گفت: آیت الله ملک حسینی عالمی شایسته وارسته است و همه ما از وی حمایت می‌کنیم.

منتظریان با اشاره به مناظرات تلویزیونی گفت: مطالبات مردم در مناظرات مطرح شد. اما باید به این مطالبات رسیدگی شود. مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است. باید دست به دست هم دهیم و این مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه به ارائه برنامه های خود برای حل مشکلات استان پرداخت و گفت: باید آرامش را به سیستم اداری برگردانیم. نخبگان و فرهیختگان را باید به متن جامعه برگردانیم، کسانی که چند سال اخیر برای پیشرفت جامعه مانع ایجاد کرده‌اند باید کنار بروند.

وی ادامه داد: باید رونق به تولید، و آموزش و پرورش به فضای آموزشی استان برگردد و ارتقاء باید با توجه به شایسته سالاری صورت گیرد. مردم از باند بازی و قوم‌گرایی خسته شده‌اند و باید با این وضعیت مبارزه کرد

منتظریان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم گفت: شهر زیبای یاسوج به چه روزی افتاده است. آیا این حق بویراحمد است که رئیس جمهور دو بار به این استان بیاید و از این آمد و رفت کارخانه‌ای افتتاح شود که ۶۰ سال پیش ساخته شده بود، آیا ما اینقدر ضعیف هستیم سهم و حق بویراحمد را باید از کشور دریافت کنیم.

وی عنوان کرد: اعتماد مردم به دولت و نظام اداری به پایین‌ترین سطح رسیده است و ما باید این اعتماد را برگردانیم.

منتظریان گفت: جوانان سرمایه‌ها و مدیران آینده این کشور و استان هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی اظهار داشت: یکی از رنج‌های بزرگ من این است که تبعیض و فساد در استان گسترش یافته است که نتیجه آن ناکارآمدی نارضایتی کنونی مردم می‌باشد. من برای مبارزه با این وضعیت به کمک شما نیاز دارم.

 

وی در پایان گفت: انشالله انتخابات سالمی برگزار خواهد شد من به شما قول می‌دهم از رأی شما صیانت خواهیم کرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359163
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ده نفر محمد صادقی در این تجمع نبودند

  2. دشت روم گفت:

    اتفاقاً راجع به فساد گفتی،خیلی خوب،اول باید اطرافیانت بررسی شوند ،

  3. ناشناس گفت:

    درود بر حاج منتظریان
    لبیک یا حسین

  4. ناشناس گفت:

    درود بر نادر مرزشکن
    مجلس مردی شجاع صادق و پاک دست چون منتظریان می خواهد لبیک یا حسین پیروزی قطعی است

    استقبال از نادر منتظریان بی سابقه است همه فریاد نادرِ با صداقت سر می دهند

  5. دولت اباد گفت:

    به اطلاع برسانم در خصوص سوالی که گفت ۱۰ محند صادقی نیست ،

    خانواده ای بزرگ نادری ،علی پور، محمد پور ،رحیمی ،مرادی ،جعفری ،مصطفی پور ،کرم پور ،روان ،مهرابی ،حسن زاده ،عباسی ،عباسیان ،صفر پور، صفری ،

  6. ناشناس گفت:

    درود بر حاج منتظریان
    بی شک شما توانایی انجام کارهای بزرگ را دارید
    تاریخ گواه این مطلب است

  7. سیسخت گفت:

    تصویراولی سرآدمی ایبینوم دودهه مفت منزل سازمانی شهرسیسخت نشهسه…منتظریان مواظب آدمل گوبازدودره بازوشارلاتان بو🤔

دیدگاه شما