دوشنبه 30 بهمن 1402 - 14:29

نادر منتظریان: نماینده‌ای که با پول پیمانکاران به مجلس می‌رود، نماینده مردم نیست بلکه نماینده پیمانکاران هستند

بویرنیوز– نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس در  جمع هواداران خود، گفت: به منظور تحول اقتصاد و رفاه، رفع مشکل اشتغال جوانان استان نیازمند جهش تولید و برداشتن موانع بر سر راه تولید هستیم.

منتظریان اظهار کرد: انتخابات باید یک رقابت سالم برادری، دوستی باشد. امروز رقابت و رقیب همدیگر باشیم و فردا رفیق و دوست همدیگر باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایمان را در خدمت همدیگر قرار دهیم تا بتوانیم همه‌مان یک ید واحد بشویم و این استان را از این وضعیت نجات دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: استانی که با این همه ظرفیت هفته‌ای وجود ندارد که جوانان‌مان را راهی قبرستان نکنیم به واسطه این معضلات.
منتظریان بیان کرد: همه ما که در این استان مدیر هستیم و مسئولیت داریم باید قیامت پاسخگو باشیم.

وی عنوان کرد: اینطور نیست که با رفتار‌های غلط هر روز استان‌مان را به عقب‌تر بیندازیم و گرفتار‌تر بکنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به منظور تحول اقتصاد و رفاه، رفع مشکل اشتغال جوانان استان نیازمند جهش تولید و برداشتن موانع بر سر راه تولید هستیم.

منتظریان ابراز کرد: تا تولید در این استان رونق نگیرد اشتغالی وجود ندارد، تا تولید رونق نگیرد مشکل معیشت مردم حل نمی‌شود و تورم هم همچنان بدتر می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    پیمونکارا معمولا شامه قوی دارند اوضاع رو می‌سنجند اگر آرای یک کاندید خیلی خوب باشه میروند سمت اون کاندید (همیشه همین بوده و هست) معمولا هم درست انتخاب میکنند
    شما هم اگر خودت وضع آرای مناسبی داشتی حتما پیمونکاران جای اون نماینده دور و بر شما می‌چرخیدند و با آغوش باز اونها رو بغل میکردی…

  2. جناب اقای ناشناس فکرت را تغییر بده تا زندگیتان تغییر کند در ضمن اقای منتظریان با هیچ قیمتی دنبال لقمه حرام نیست

دیدگاه شما