یکشنبه 29 بهمن 1402 - 21:13

یک نامزد انتخاباتی: وضعیت کهگیلویه بزرگ را تغییر میدهم

بویرنیوز؛ الله نبوی‌زاده نماینده جریان تحول خواه با جمعی از طوایف و اقشار مختلف مردم روستای دزک از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه دیدار و گفت و گو کرد.

نبوی‌زاده گفت: انتخاب کردن در همه عرصه‌های زندگی اهمیت زیادی دارد، حق انتخاب فقط مختص انسان است و خداوند این حق و اختیار را به ما داده که سرنوشت خود را تعیین کنیم.

نبوی‌زاده بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات خبرگان، انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات‌هایی که برگزار می‌شود بر سرنوشت یک منطقه و کشور اثرگذار است و برای آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: نماینده مجلس برای کل کشور تصمیم‌گیری می‌کند و این نماینده است که کشور را به سمت پیشرفت و توسعه یا به سمت ناامیدی و بیکاری و محرومیت می‌برد، نماینده مجلس این قدرت را دارد، چون نماینده هست که درباره اقتصاد و سیاست و فرهنگ و سایر موضوعات قانون‌گذاری می‌کند. این قوانین توسط شورای نگهبان تأیید می‌شود و در صورت تأیید، برای همه کشور ایران لازم الاجرا است. پس وقتی نماینده مجلس را انتخاب می‌کنیم، این فرد برای کل ایران زمین قانون‌گذاری می‌کند.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: این حائز اهمیت و ارزش است، حقی است که باید با وسواس و دقت به آن نگاه کرد، با شرأفت انتخاب کرد، نه بر اساس نگاه قومی و قبیله‌ای، نه بر اساس روابط ناسالم، نه بر اساس پول. همه ما برای فرزندانمان اهمیت قائل می‌شویم، و می‌خواهیم در یک جامعه سالم و بافرهنگ زندگی کنند. برای همه ما این موضوع مهم است.

نبوی‌زاده افزود: چرا در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی، صنعت و معدن، هیچ برجستگی نداشته باشیم، این نیازمند این هست که به خود بیاییم، و بگوییم بس است، رقیب ما ناکارآمدی است، کسانی آمدند و هر چه در توان داشتند انجام دادند، ولی آنچه انجام دادند کمتر از استحقاق مردم بود. می‌طلبد همه ما هر کدام یک ستاد انتخاباتی باشیم و برای وضعیت موجود تلاش کنیم، اگر تلاش کنیم یک نماینده در سطح ملی را به مجلس بفرستیم، در ظرف مدت کوتاهی منطقه تغییر می‌کند، دگرگونی ایجاد می‌شود.

وی گفت: باید کشاورزی و صنعت رونق پیدا کند، کارخانه باید احداث شود که جوانان بتوانند‌ امیدوار به پیدا کردن شغل باشند، این همه دشت‌های حاصلخیز داریم، که لم یزرع هستند، این از بی‌تدبیری نمایندگان ما هست، بی‌تدبیری کسانی هست که برای ما تصمیم گرفتند، اول خانه واجب است و بعد مسجد، حتی اگر خانه خدا هم باشد. خداوند این عقل و خرد را به ما داده، نسبت به کسی که رأی می‌دهیم و نسبت به آن کسی که انتخاب می‌کنیم حساس باشیم، کسی که تطمیع می‌کند، پول می‌دهد و رأی می‌خرد، خائن است. این فرد می‌خواهد افراد را فریب دهد، و بعد هم مشغول به دور و اطرافیانی هست که برای او پول خرج کرده‌اند که به مجلس برود.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ بیان کرد: لازم هست ما روشنگری کنیم تا مردم بفهمند که این انتخابات نیست، اگر وضعیت ما به شکل موجود است بخاطر انتخاب‌های نادرست ما بوده است. در این ایران پهناور چرا ما باید در همه مشکلات اول باشیم؟

وی بیان کرد: منطقه ما بکر است و خدمات توسعه‌ای در آن کم انجام گرفته است، جوانان ما به دنبال لقمه نانی در شهر‌های دیگر تلاش می‌کنند، ولی ما می‌توانیم با انتخاب درست، کارخانه به منطقه بیاوریم، به کشاورزی رونق دهیم، دامپروری را رونق دهیم، قطبی در زمینه صنعت و کشاورزی و تولید گیاهان دارویی باشیم، در حالی که الان در وضعیت نامناسبی هستیم.

نبوی‌زاده گفت: نظام جمهوری اسلامی خدمات خوبی در منطقه داشته و در سراسر کشور نیز خدمات خوبی را ارائه کرده است، اما این بستگی به وکلای ما دارد، حاکمیت توجه بیشتری به نقاط محروم دارد، ولی باید ببینیم نماینده و وکیل مردم چقدر دغدغه مردم را دارد؟ وکیل مردم کسی است که خود را وقف مردم کند، وکیل مردم کسی است که باید با اخلاص وضعیت موجود را دگرگون کند. اگر مردم به من توفیق دهند، من قول می‌دهم با تمام وجودم، نه آمده‌ام که جیبم را پر کنم، نه آمده‌ام که به قشر خاصی توجه کنم، نه آمده‌ام که به خانواده و اطرافیان خودم توجه کنم، بلکه از شایستگان استفاده می‌کنیم، من به شما قول می‌دهم که با تمام وجود، با اخلاص، با شرأفت، در عین رعایت عزت و کرامت مردم، تمام تلاش خود را بکار بگیرم که وضعیت کهگیلویه بزرگ را تغییر دهم و همچنین در سطح ملی و طرح‌های قانونی، جزء ۵ نماینده فعال کشور باشم، در لوایحی که وصول می‌شود تلاش کنم که بهترین قانون تصویب شود، تلاش کنم نارسایی‌ها را شناسایی کنم و از نخبگان برای رفع آن‌ها کمک بگیرم، همه این‌ها با اخلاص، صداقت و پاکدستی و شرأفت امکان‌پذیر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359101
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بنده خدا گفت:

    اقای قاضی نبوی … شما پرونده های حقوقی که ۴ سال هست تو دفترتان خاک میخورد را رسیدگی کنید آبادانی و توسعه استان و کهگیلویه پیشکشتان…
    خدمت به مردم که فقط نمایندگی مجلس نیست … همینکه یک پرونده ساده را به جای چهارسال که بدون هیچ اقدامی معطل نگه دارید مانند همه قضات ظرف چند ماه رسیدگی کنید از نماز جن و انس ارزشش بیشتر است.

دیدگاه شما