یکشنبه 29 بهمن 1402 - 21:04

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخی رسانه ها و نامزدهای انتخاباتي را تهدید کرد

بویرنیوز؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به هر کسی رأی بدهند برنده انتخابات است. سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند.

سیدعلی احمدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرید رأی مردم جرم بوده و قوه قضاییه با این افراد به عنوان مجرم برخورد می‌کند، دستگاه‌های نظارتی پای کار هستند، اگر کسی بخواهد اقدام به خریدن رأی کند قطعاً برخورد می‌شود، قانون با کسی تعارف ندارد.

وی تأکید کرد: عده‌ای به دنبال جوسازی هستند و این تصور را در مردم ایجاد می‌کنند که بیشترین آرا را دارند و در صورت پیروز نشدن زمینه تنش را به وجود می‌آورند، در حالی که باید تلاش کنند انتخابات در کمال آرامش برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با طرح این پرسش از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از کجا مشخص بوده بیشترین رأی را دارید؟، عنوان کرد: مردم به هر کسی رأی بدهند برنده انتخابات است. همه دستگاه‌های نظارتی فعال و پای کار هستند، هیئت‌های اجرایی آرای مردم را پذیرش می‌کنند و امکان ندارد کسی که مردم به او رأی بدهند برنده نشود، یا کسی رأی نداشته باشد و برنده شود، سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند.

وی یادآور شد: تمام افرادی که در عرصه انتخابات هستند مدعی هستند که ما در جایگاه برنده انتخابات هستیم، شما اگر واقعاً چنین جایگاهی برای خود متصور هستید، ما از شما انتظار داریم در همین حد و حدود رفتار کنید، نه اینکه پیشاپیش نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کنید، اگر از الان ادعا می‌کنید که انتخابات مهندسی شده، پس این همه هیئت‌های نظارتی و اجرایی پای صندوق چکاره هستند؟ دادگستری، سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، این‌ها چه وظیفه‌ای دارند؟ مگر این‌ها خوابند که چنین اتفاقی بیفتد؟

احمدزاده با اشاره به اینکه هنوز انتخابات برگزار نشده ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات وجود دارد، خاطرنشان کرد: یک‌دستی در اعضایی که روی صندوق هستند، وجود ندارد و اعضای روی صندوق مختلف هستند و مردم مطمئن باشند که کم‌نظیرترین و بهترین انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: ما مجری انتخابات هستیم و افرادی که به مجلس ‌می‌روند ارتباطی با ما ندارند و ما دخالتی در آن نداریم، ما مجری انتخابات هستیم و مردم انتخاب‌کننده هستند و همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند واجد شرایط نمایندگی هستند و مردم می‌توانند به این افراد رأی بدهند.

احمدزاده بیان کرد: افرادی که تصور می‌کنند با تخریب مجریان انتخابات نفع و سودی می‌برند در اشتباه هستند، ما خادم مردم هستیم و انتخابات را برگزار می‌کنیم، زیر سؤال بردن و تخریب مجری انتخابات کار درستی نیست، کاندیدایی که برنده نشود و مردم را تحریک کند و تنش و برخوردی بین مردم به وجود آمد، باید تبعات آن را بپذیرد، خودتان را عرضه کنید تا مردم به شما رأی بدهند.

وی یادآور شد: برای اولین بار است که همه کاندیدا‌های مطرح روی صندوق نیرو دارند، پیش از این اصلاً چنین چیزی وجود نداشت، در دولت‌های قبل همیشه نیرو در صندوق‌ها می‌چیده‌اند، برای اولین بار تلاش شد نیرو‌های صندوق و معتمدین از هر 4 کاندیدای مطرح باشد و حتی یکی از کاندیدا‌هایی که حوزه انتخابیه خود را تغییر داده، نیرو دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مشکل این است که هنوز انتخابات برگزار نشده، عده‌ای به دنبال ایجاد تشنج هستند، این‌ها در حالی است که همین افرادی که نیرو‌های زیادی روی صندوق‌ها دارند، بیشتر صدای خود را بالا می‌برند.

احمدزاده با اشاره به اینکه چرا برخی‌ها تصور می‌کنند بیشترین رأی را دارند؟ این‌ها خطرآفرین است، مردم هرچه رأی دهند همان مبناست، افزود: از صداوسیما به دلیل آگاهی‌رسانی و همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم، از رسانه‌ها می‌خواهم شأنیت و شرأفت رسانه‌ای خود را حفظ کنند و مردم را تشویق کنند که پای صندوق‌های رأی بیایند، دشمن در تلاش است که مردم را ناامید کند.

وی خاطرنشان کرد: شما رسانه‌ها برای ایران و برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنید، ایران در وسط توطئه‌های ایادی آمریکا است، وسط درنده‌هایی است که می‌خواهند ایران را از بین ببرند و فرقی نمی‌کند که اصلاح‌طلب یا اصولگرا یا میانه‌رو پیروز شود، مردم به هر نامزدی که می‌خواهند و دوست دارند رأی بدهند و در سرنوشت خود دخیل باشند، کسی که نسبت به رأی‌دهی بی‌تفاوت بوده بعداً نمی‌تواند ادعایی درخصوص مجلس داشته باشد.

احمدزاده عنوان کرد: رسانه‌ها واقعیت را به مردم بگویند، این طور نباشد که بگویند فلان رسانه ستاد انتخاباتی فلانی است، دروغ‌پردازی نشود، به حرف دروغ دامن‌زده نشود و از رسانه‌ها می‌خواهم که نسبت به مسائلی دامن نزنند که موجب تنش میان مردم باشند، اگر مطلبی منتشر شود و در اثر مطلب آشوب شود، رسانه باید پاسخگو باشد، شأن رسانه این است که واقعیت را بازگو کنند و انحراف در اذهان مردم ایجاد نکند و کمک کنید که برادری مردم حفظ شود و رسانه‌ها برای انتخاب اصلح تلاش کنند، کسی که صلاحیت ندارد نباید برای او تبلیغ شود، معیار‌های اصلح را به مردم بگویید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359099
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    …….فرماندارات روکنترل کن،شاخ نشونه نکش

  2. فرزین گفت:

    اقای استاندار خیلی داری پاتو از گلیمت درازتر میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! اونم با این همه ضعف!!!!!!!!

دیدگاه شما