پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 21:36

چرا برخی نامزدهای انتخاباتی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع اعتراضی داشتند؟!/استاندار هم تهدید کرد هم اطمینان داد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در روزهای اخیر شاهد تجمع حامیان بهرامی و منتظریان از نامزدهای انتخابات شهرستان بویراحمد در استانداری بودیم.

حضور آنها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به واسطه نگرانی از روند سلامت انتخابات ذکر شده است.

استاندار در پاسخ به این تجمعات گفت:

به نامزد‌های انتخاباتی توصیه می‌کنم مراقب باشند، کسی حق ندارد برای تأمین منافع خودش هر طوری که می‌خواهد صحبت کند و جوانان را از آمدن پای صندوق‌ها ناامید سازد و اگر کسی حرف‌های نسنجیده بزند باید تبعاتش را بپذیرد.

او در کنار این تهدید این را هم گفت که:

پیش‌بینی کردیم قضات دادگستری، نیرو‌هایی از سپاه و نیرو‌های امنیتی حضور داشته باشند تا اگر فرد و افرادی بخواهند اقدام به اخلال و یا خرید و فروش رأی کنند برخورد و بازداشت شوند.

به گزارش بویرنیوز، استانداری باید حق نگران بودت را به این افراد بدهد، وقتی فلان حمایت عملی از یکی از مرتبط ترین افراد در برگزاری از انتخابات را از فلان نامزد انتخاباتی در جامعه نشر پیدا می‌کند باید تبعات آن را در بروز این نگرانی ها دید.

اتفاقأ خواسته مردم هم این است افرادی بی طرف از نهادهای امنیتی و نظارتی بر کار استانداری، فرمانداری و بخشداری و سایر واحدها  نظارت و رصد جدی داشته باشند تا در نهایت این تلاش ها اعلام نتیجه ای دقیق باشد که قطعا با پیش بینی های صورت گرفته همین اتفاق هم خواهد افتاد و مردم نباید از این بابت نگرانی خاصی داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359070
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استاندار کار نبلد.

  2. ناشناس گفت:

    در انتخابات دو دور گذشته کاملا درک کرده اند که احتمال دزدی آرا و تقلب وجود داره خیلی خوب هم وجود داره مخصوصا در این دوره که اگر تمام افراد سر صندوق از یک کاندید باشند خیلی خوب میشه دزدی کرد و رای تقلبی تو صندوق ریخت

  3. ناشناس گفت:

    وقتی رقابت نزدیک باشه به راحتی میتوان چندین هزار رای تقلبی توی یک یا چند صندوق ریخت.این کار مسبوب به سابقه است.همه به یاد دارند

  4. شهروند گفت:

    مراقب خرید رای جلوی صندوق ها باشید

  5. ناشناس گفت:

    عجب . امنیت به کی سپرده میشه

دیدگاه شما