پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 11:34

انصراف یکی از نامزدهای انتخابات کهگیلویه با صدور بیانه ای کنایه آميز

بویرنیوز؛ سید محمد ظاهر سیاوش از نامزدهای انتخابات کهگیلویه با صدور بیانیه ای از انتخابات کناره گیری کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا

مردم مؤمن، انقلابی وبصیرکهگیلویه بزرگ:

ملتِ بزرگ و سرافراز ما، در آستانه ورود به انتخابات مهم و سرنوشتِ ساز مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی ، در برهه ای حساس در منطقه ی پرالتهاب خاورمیانه می باشد.

توجه به چالش های جهانی و نقشِ مجلس در امورات بین المللی و ملی و همچنین توسعه استان ها و مناطق ،درکِ اهمیت وحساسیت ویژه انتخابات وضرورتِ مشارکتِ فعال در آن را اجتناب ناپذیر می سازد.

در این باره چند نکته مهم را در این شرایط خاص به استحضار مردم ولایی و خونگرم و صمیمی حوزه انتخابیه ام کهگیلویه بزرگ می رسانم:

– در عصرِ سرعت و سبقت توسعه ، کهگیلویه بزرگ با این همه غنای نیروی انسانی و منابع فراوان وسابقه تاریخی ووضع موجود آن و فاصله قابل توجه آن حتی با شهرستان های مجاور، هر انسان دلسوزی را به تفکر وا می دارد تا برای عبور از وضعیتِ غیر مطلوب موجود اقدام به خیزِ بلندی برای عبور از آن و اصلاحِ رویکرد ها و سیاست های نامطلوب فعلی بردارد.

بنده با هدفِ بهبود و تغییر وضعِ کسل کننده موجود ودر راستای تحول ، نشاط و شادابیِ مردم و ارتقای شرایط فعلی ،فارغ از چند قطبی های جناحی و باند بازی ها و طایفه گرایی با یک دنیا شوق و انگیزه به پشتوانه سوابق روشن اجرایی وعلمی و فرهنگی خود پا به عرصه انتخابات گذاشتم.

وقصد داشتم به دور از دسته بندی های رایج و حاکم و بدونِ تهدیدوارعاب و بدون صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی!!! دریک رقابت سالم به منظور خدمتِ صادقانه به مردمِ شریف حوزه انتخابیه شرکت کنم.

– کهگیلویه ی بزرگ با وجود همه ی خدمات ارزنده انقلاب اسلامی، از استعدادها،امکانات و ظرفیت های سرشاری برخوردار است که اگرباتدبیر نخبگان ومطالبه گری دانش آموختگان روبروشود، امیدبه تحول وایجادمحیط اشتغال وترمیم عقب افتادگی ها دورازدسترس وانتظارنیست.

– اینجانب برمبنای بیانیه ی گام دوم انقلاب مبنی بر ضرورتِ حضور متخصصان متعهد و انقلابی در عرصه قانونگذاری، با تجربه ای که از سالها تلاش و فعالیت در امور اجرایی وتحصیلات همخوان بدست آوردم با بررسی وضعیت موجودو آگاهی از نواقص ، کاستی ها و پتانسیل های مختلف ، برای رفع آنهابه کمک دوستان و مشاوران ، برنامه ای جامع تدوین نمودم که قسمتهایی از آن در اطلاعیه های متعدد به استحضار رسید ، در این فرصت چندماهه نیز تلاش نمودم این برنامه را برای مردم تشریح وبا استماع نظرات و ایده های آنها نواقص را مرتفع نمایم . متاسفانه به دلیل کمبود امکانات ، ضیق وقت وگستردگی حوزه انتخابیه، امکان اطلاع رسانی کامل و گفتگو با اکثریت مردم فراهم نگردید ، بنابر این از آنجائیکه معتقدم انتخاب باید برپایه شناخت کامل و واقعی مردم از اهداف ، برنامه ها ، سوابق و توانایی های کاندیدا باشد وبا توجه به اینکه این شناخت هنوز برای مردم حاصل نشده است ، ادامه حضور خود در انتخابات را وافی به مقصود و هدف نمی دانم .

لذاضمن تقدیر و تشکر صادقانه از همه‌ی عزیزانی که تاکنون از سر صدق و نیت خالص، به من لطف داشتند خصوصاًجوانان ونوجوانان مطالبه گروعدالتخواه، که در این مدت، بصورت شبانه روزی با شور و شعور انقلابی تلاش کردند و با حمایت خود مرا دلگرم ومرهون الطاف خود نمودند ، به همه‌ی این عزیزان تاکید می کنم که مسئولیت جهاد بزرگ تغییر وتحول در وضع موجود را همچنان بر دوش خود ببینند و برای آینده ای پر از امید، بدون خستگی و باشوق وافر، روحیه ی جهادی را با تکیه بر هدایت الهی و توسل به وجود مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در خود نگه دارند و همچنان پر شور، با انگیزه و حاضر و آماده در میدان، برای چالش های پیش رو باشند و به وعده صریح الهی دلگرم باشند.که وعده الهی تغییرناپذیراست.

اینک با رایزنی و مشورت علما، اندیشمندان، دلسوزان متعهد و نخبگان جامعه و به علل متعددی که در مجال و مقالی دیگر گفته خواهد شد، ادامه ی فعالیت انتخاباتی را به واسطه ی کثرتِ نامزدهای همسو با جریان های انقلاب را صلاح ندانسته و از رقابت های انتخاباتی دراین دوره، انصراف خویش را اعلام می دارد.

به عنوان عنصری فرهنگی و دوستار نظام اسلامی و رهبری حکیم انقلاب، همگان را به حضور شورانگیز در آوردگاه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت نموده تا ضمن گرم کردنِ تنور انتخابات،سربلندی و اقتدار نظام و یأس و استیصال بدخواهان ایران و ایرانی را رقم بزنند.بلاتردید انتخاب گزینه ای صالح،پاکدست،امین و در تراز انقلاب اسلامی برای تکیه بر کرسی مجلس شورای اسلامی،می تواند به تشکیل دولتی مقتدر و انقلابی برای توسعه همه جانبه کشور و اقتدار ایران منجر شود تا بار دیگر شاهد شور و شکوه و استقلال سیاسی در کشور شکوهمندمان باشیم.

این بیانیه جهت تنویرافکارعمومی می باشد، واز همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و انتخاباتی درخواست می‌نمایم از هرگونه گمانه زنی وایجادشبهه مبنی بر حمایت اینجانب از فرد خاصی به شدت اجتناب نموده و اخلاق سیاسی رارعایت فرمایند.

مجددا از همه‌ی افراد ، گروه ها، نامزدهای انتخابات، هیئت های اجراونظارت وشورای محترم نگهبان ودست اندرکاران انتخابات وبخصوص عزیزانی که باآگاهی ازنیازواقعی مردم در این مدت، ما را وامدار بزرگ منشی خود کردند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم که انشاالله در فرصت مناسب و با امید و انگیزه بهتر برای خدمتگزاری به مسیر مستقیم خود بر گردیم تاعذر وبهانه ای برای معذورین نباشد.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید

هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

ومٰا توفیقی اِلا بالله عَلیه تَوکلت و اِلیه اُنیب

سید محمد ظاهر سیاوش.

کاندیدای دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شهرستانهای کهگیلویه، چرام بهمئی ولنده🌹

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359065
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    چقدر اطمینان داری که خودت طرفدار خودت بودی ؟

دیدگاه شما