چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 14:31

تجمع اعتراضی این بار توسط هواداران بهرامی/لزوم ورود شخص استاندار

بویرنیوز؛ جمعی از هوادارن محمد بهرامی صبح امروز با تجمع جلوی استانداری خواهان اجرای عدالت در تقسیم بندی نیروهای اجرایی انتخابات شدند .

تجمع کنندگان ادعا دارند در خصوص نیروهای اجرایی انتخابات بیشترین ظلم متوجه ستاد محمد بهرامی شده است و بی عدالتی محض صورت گرفته است .

آنها بر این باورند که می بایست بر اساس تاکید رهبر انقلاب بر برگزاری انتخابات سالم و شفاف سازی برای چگونگی برگزاری که سلامت انتخابات را زیر سوال نبرد شکل گیرد .

گفته می شود بنا به شایعات پس از اعتراض روز گذشته نادر منتظریان ستاد انتخابات حدود ۷۰ نفر از نیروهای وابسته به محمد بهرامی در بحث اخذ رای کاهش داده شده و به دو کاندید دیکر اضافه کردند .

ستاد محمد بهرامی ادعا دارد قسمت عمده ای از نیروهایی که از طرف فرمانداری در روز انتخابات چینش شده است برای این ستاد ناشناخته هستند و خود فرمانداری تشخیص داده است که این نیروها طرفدار دکتر بهرامی هستند در صورتیکه از طرف ما معرفی نشده اند

تعدادی از تجمع کنندگان به نمایندگی با مدیران حوزه امنیتی استانداری مراتب نگرانی خود به برگزار کنندگان اعلام کردند .

به گزارش بویرنیوز، پیش از این نادر منتظریان با نگرانی مشابه در استانداری حضور پیدا کرده بود.

بدون شک با توجه به این شرایط باید استاندار شخصا ورود کند و شرایط را به گونه ای مدیریت کند که بعدأ شاهد رفتارهایی نباشیم که بر پایه این نگرانی و مطالبات رخ می دهد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359034
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما