چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 15:35

باهنر فردا میهمان مردم یاسوج است

سید ولی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: محمدرضا باهنر نامزد انتخابات ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پنجگانه اصولگرایان در این سفر یک روزه  ضمن زیارت گلزار شهدای یاسوج و دیدار عمومی با مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر یاسوج، در یک نشست خبری با خبرنگاران مواضع خود را پیرامون انتخابات ریاست جمهوری بیان خواهد کرد.

موسوی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه یاسوج و فعالان سیاسی را از دیگر برنامه‌های باهنر در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی هدف جامعه اسلامی مهندسین را تحقق بخشیدن به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در زمینه‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فنی، صنعتی و همچنین کمک و همکاری در جهت تداوم بخشیدن الگوی انقلاب اسلامی و گسترش آن در همه جهان و همچنین استقرار نظام عدل اسلامی با همه ابعاد وسیع آن دانست.

موسوی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی و نقش بی‌بدیل مردم در خلق این حماسه اظهار داشت: چشم همه جهانیان به این انتخابات دوخته شده و همه آحاد مردم و مسئولان وظیفه و رسالت سنگینی را در خلق این حماسه بر عهده دارند.

وی ادامه داد: ملت حماسه‌ساز ایران در 24 خرداد 92 با لبیک به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهد افزود که موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که جامعه اسلامی مهندسین از تفکر متخصصین برای پیشرفت کشور استفاده کرده است، افزود: اکنون فردی همچون مهندس باهنر در مجمع تشخیص مصلحت و مجلس شورای اسلامی در راس این تشکل قرار گرفته است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری مثبت جامعه مهندسین در چرخه علمی و صنعتی کشور، بیان کرد: خروجی‌های این تشکل همواره مهندسی، کارشناسی شده، دلسوزانه و در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی بوده است.

موسوی به ضرورت حضور جوانان در عرصه مدیریت کشور اشاره کرد و گفت: شور و نشاط جوانی در کنار تجربه کسانی که دوران‌هایی را در عرصه مدیرت طی کردند می‌تواند روند رو به توسعه کشور را سرعت بخشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35892
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما