چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 7:53

جاده های پر پیچ و خم کهگیلویه و بویراحمد در تسخیر شوتی ها

بویرنیوز– با توجه به تاکید مسئولان و درخواست‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برخورد جدی با خودرو‌های شوتی این امر در دستور جدی پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه این استان یکی از کانون ها و گذرگاه های امن برای عبور خودروهای شوتی تبدیل شده بود گفت: با توجه به تاکید مسئولان و درخواست های مکرر مردمی به ویژه روستاهای مسیر تردد شوتی ها، برخورد شدید و قاطع با این خودروها در دستور جدی پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ جابر پیوست افزود: خودروهای شوتی علاوه بر زیان اقتصادی، خطرات، تصادف و احتمال آتش سوزی و گره های ترافیکی را در سطح معابر به وجود می آورند.

وی از اولویت برخورد با خودروهای شوتی خبر داد و اضافه کرد: طرح های امنیت بخش در جادهها و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان اجرا می شود.

سرهنگ پیوست تأکید کرد:  پلیس به دنبال این است که با اجرای طرح های ضربتی نسبت به جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی که با حرکات مخاطره آمیز خود باعث بی نظمی در حوزه ترافیکی برای شهروندان ایجاد می کنند برخورد کند.

کهگیلویه و بویراحمد در مسیر قاچاق کالا از بنادر جنوبی به استان های مرکزی و تهران قرار دارد و روزانه خودروهای شوتی با سرعت ها و سبقت های غیر مجاز با عبور کاروانی در جاده های کم عرض و پر پیچ و خم استان ساز مرگ را به خوبی کوک کرده اند.

این ارابه های مرگ جاده های کهگیلویه و بویراحمد را به تسخیر خود درآورده اند و حتی بر تعداد آن ها روز به روز افزوده می شود و همه ساله عابران پیاده و سرنشینان خودروهای دیگر را در جاده ها به کام مرگ می کشانند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358802
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسخت گفت:

    کاش زودتراین مسیریاسوج سیسخت تکمیل بشه…والا ماگاهآ ازاین مسیرکریک یاسوج ترددداریم مخصوصآ شبها هرلحظه منتظریک حادثه ناگوارهستیم جاده یاسوج اصفهان…پلیس راهی هم شبها نمی بینیم که بتونندکنترلشون کنند…انگارخوابیدند…

  2. پاتاوه دنا گفت:

    بایدحتمآپاتاوه یه ایست وبازرسی بذارند…خیلی واجبه…

  3. ناشناس گفت:

    سلام .خدمت همه عزیزان پلیس راه .تا بیشتر از این خودروهای شوتی بلای جان و مال مردم نشدن .طرح جمع آوری این خودرو ها رو اجرا بکنید . ان شاءالله

  4. ج گفت:

    متأسفانه فقط شعار تو خالی هست ،اگه قربانی های شوتی یکی از عزیزان یا خانواده مسئولان واقعا تا الان اینقدر بی تفاوت بودند ،تا زمانی که پای ،،،،،،در کار هست ،جان و امنیت انسانها ومردم مهم نیست

دیدگاه شما