سه شنبه 9 آبان 1402 - 17:59

یک کلاهبرداری بزرگ دیگر با ۱۸۰۰ شاکی در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده کلاهبرداری از مردم لنده به شکل فوق العاده بررسی می شود.

سید علی ملک حسینی افزود: پرونده کلاهبرداری تشکیل در لنده مانند مشابه این پرونده در شهرستان بهمئی، دارای شرایط خاصی است.

ملک حسینی تصریح کرد: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده‌اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این هست که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع وقت به آنها پرداخت شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: شرایط خاصی در این پرونده وجود دارد و اموال غیر منقولی از متهم پرونده توقیف شده و در حال عملیات اجرایی است.

ملک حسینی تصریح کرد: این اموال، پول نقد نیستند و قطعاً تشریفاتی دارد که بخشی از کارهای آن از قبیل کارشناسی انجام شده است.

وی افزود: با ارسال نیابت‌هایی که در دادسرای این شهرستان انجام شده، عملیات مزایده این املاک در شهرهای یاسوج و دهدشت شروع خواهد شد.

ملک حسینی گفت: به محض اینکه املاک به فروش برسند و به پول نقد تبدیل شوند، در همین مرحله توسط دادسرای شهرستان لنده بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: مردم به خادمین خودشان در دستگاه قضائی اعتماد داشته باشند و با دقت ویژه و تأکید ریاست کل دادگستری استان که هم اکنون جهت پیگیری امور این پرونده در این شهرستان حضور دارند و تاکنون دو مرحله به لنده سفر کرده‌اند، گزارش کار گرفته شده است.

وی افزود: با سرعت بیشتر و همکاری دادسراهای سایر شهرستان‌های استان، امید است هرچه زودتر بخشی از خسارات مالباختگان به آنها پرداخت شود.

این پرونده با یکهزار و ۸٠٠ شاکی در فرایند بررسی ویژه قرار دارد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357572
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسخت گفت:

    جناب دادستان اینها آدنهایی بودندکه علیرغم توصیه ها وهشدارهای موکد بانک مرکزی به سمت سودهای باداورده وطمع بیشتررفتند…فکرنمیکنیدمواردمهم ترواولویت داری دراستان باشه؟شهرسیسخت منازل سازمانی اش به تاراج رفته بین چنددستکاه خاص،جاده کریک بیاره سالهاست قسمتیش اسفالت نشده ومعلوم نیست چه دست های پشت پرده ای نمیذاره…والا به اینها برسید بهتره…

  2. حمید گفت:

    یو هم ن گپ خوبی بی سیسختی

  3. رضای گفت:

    باسلام و عرض ادب ای کاش جناب دادستان ساعت ده شب سری به آبشار یاسوج که در مجاورت دادگستری هست میزد باغها عملا به خانه فساد تبدیل شدن چهره مجموعه ای هم که درست کار باشه تاوان بقیه را میده

  4. رضا گفت:

    خود مردم لنده ودهدشت مقصرن

  5. محمد رض گفت:

    زمین خواری هارا دردستور کارقرار دهید جناب دادستان طرف از دادگاه ۲هیکتار زمین ملی رای گرفته چهار هکتار تصرف کرده چراپیگی ی نمیشه کاکان زردخون

  6. همشهری گفت:

    مگه این شخص چکار میکرده؟

  7. ناشناس گفت:

    خب چرا اسمشو نمیگید…چنین اشخاصی با این حجم پول محاله با دولت و بانکها همدست نباشن

  8. یاس گفت:

    ولا سرما رو هم کلا گذاشتن ولی نمیدونم اینکه دستگیر کردن نودشه یا نه اسم متهم را هم باید بنویسن

  9. Shahrvand گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید. واقعا واخد فضای لنده داره کند عمل میکنه، الان یکسال از شکایت من میگذره و هیچ خبری نشده. توی شهر لنده هر روز تجمعه جلوی خونه متهم. تا یک اتفاق بدتر نیفتاده خواهش میکنم پیگیری کنید

  10. ناشناس گفت:

    اول از خود نهادهای دولتی شروع کنید که سالها زمینهای مردم رو به بهانه گسترش شهر و خیابان زمین نسخ دار که خود یک سند دولتی هست از مردم میگیرند و….الله برکت اله

دیدگاه شما